Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > mods... wie bied(en) zich aan??
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
mods... wie bied(en) zich aan??

nou... het lijkt me een duidelijke zaak... de harde kern heeft zo langzamerhand wel gestemd...we willen blijkbaar nieuwe mods... en als dat er 1 extra word of 2 nieuwe of wat dan ook...we zullen wel eerst nieuwe kandidaten moeten hebben!!

dus: suggesties + aanbiedingen...

vraag me niet waarom maar iemand noemde o.a. mij:

... een tijdje geleden zou ik het zeker niet gedaan hebben... nu twijfel ik... en nog steeds niet...

redenen: mijn bezoeken zijn hiero bliksembezoeken, omdat ik officieel hier niet kom (ivm stage e.d.)... ik lees weliswaar alles... maar thuis verknaak ik mijn 56k lijn (nog steeds ja) liever niet aan zulke dingetjes... kost al genoeg poet om de mp3tjes binnen te sleuren en zon forumpie past daar dan niet zo goed naast....

maar goed, stage is over een week of 7/8 afgelopen.... dan is er de vakantie....weliswaar verwacht ik tegen die tijd mijzelf bij mekaar geraapt te hebben en in al mijn luiheid eindelijk kabel te hebben maarrrrrr

vakantiewerk... zeer waarschijnlijk doe ik dat bij hetzelfde bedrijf als vorig jaar en de kans bestaat dan dat ik doordeweeks ergens 'in de kost' zit en dus doordeweeks niet eens online ben! .... moderaten is dan dus lastig....

kortom, vanaf september is ondergetekende pas beschikbaar en dat schiet dus niet op...

kom maar op met die aanbiedingen/suggesties!

met vriendelijke groet

(ps, ik heb niet echt een hekel aan iemand hiero.... nouja aan 1tje een klein beetje, maar daar zou ik me overheen kunnen zetten)

Hard = goed

Old Post May-14-2002 10:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by TimeportE
ik me nie tot beschikking stellen als mod ook al zou ik het wel leuk vinden want uuh ben deze zomer het huis uit en dan weet ik nie eens of ik wel een comp heb om te internetten
en als ik dat heb dan weet ik nie of ik internet heb. ..
maar ik zou wel weten wie ik zou stemmen als het zo ver zou komen

eerst kijken wie zich ter beschikking stellen daarna doe ik pas mijn stem!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-14-2002 10:13  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

lol, ik meld me aan, aangezien er toch een 0% achter mijn naam staat en er toch ook zeker 15 stemmen zijn dat er niks moet veranderen

laat de poll met namen beslissen, de 2 (of 3) hoogste worden de nieuwe mods

Old Post May-14-2002 10:18 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Behold, my arse.

quote:
Originally posted by Blik
lol, ik meld me aan, aangezien er toch een 0% achter mijn naam staat en er toch ook zeker 15 stemmen zijn dat er niks moet veranderen

laat de poll met namen beslissen, de 2 (of 3) hoogste worden de nieuwe mods

Jij kan wel gewoon MOD blijven hoor. Nix mis mee! Er moeten gewoon 2 nieuwe bij, thats all.

Ik wil ook wel meedingen naar moderatorschap.

Ben hier net zolang als de huidige Mods dus weet precies hoe het hier in elkaar steekt. Ik ben geen broekie van 17 meer dus daar hoef je ook nie bang voor te zijn.
Ben hier altijd wel op het forum te vinden dus waarom niet hier de boel een beetje in rechte banen leiden.
Tevens ben ik voor een 3 MOD systeem.

Last edited by eXos on May-14-2002 at 10:32

Old Post May-14-2002 10:23 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

ik wil best wel mod zijn, naar mijn mening ben ik aardig objectief en ik kom hier elke dag wel

Old Post May-14-2002 10:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

Ik kom hier ook elke dag wel maar alleen in mijn lunche pauze dus ik heb te weinig tijd om mod te worden.

Ga eens dood!

Old Post May-14-2002 10:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Ik kom hier normaal gesproken veel te vaak.....ik zou best willen maar ik stel me NOG niet verkiesbaar (onder voorbehoud).
Ik heb vooruitzicht op een vaste baan en dat is geen 9 tot 5 baantje.
Ik kom dus over een aantal maanden weinig meer op TA......
Maar ik heb mijn keuze al laten vallen, ik wacht op de namen

Old Post May-14-2002 10:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rellivisit
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001

Ik ben ook voor het 3 MOD systeem. En eerst maar eens kijken wie er MOD wil worden. Ik kom hier ook al een tijdje, maar post echt niet veel. Weet ook vaak niet wat er speelt, dus dat lijkt me nix. Ik zie de namen ook wel verschijnen.

HaRdStYleR

Old Post May-14-2002 10:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for rellivisit Click here to Send rellivisit a Private Message Visit rellivisit's homepage! Add rellivisit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000

Hi all,

Ik meld me bij deze aan.

Wat ik denk dat ik kan bieden:

- Ik ben objectief
- Ik kom hier vrijwel dagelijks
- Ben een van de eerste TA's (wat je daar ook van wil denken)

Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post May-14-2002 11:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by blighty
Hi all,

Ik meld me bij deze aan.

Wat heb ik te bieden

- Ik ben zeer objectief
- Ik kom hier dagelijks
- Ben een van de eerste TA's (wat je daar ook van wil denken)

Greetings,
Blighty

eff voor de andere die zich aan zouden willen melden als mod, vincent hier heeft me al 15 euro aangeboden om op hem te stemmen..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-14-2002 11:08  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Blik

een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.

Old Post May-14-2002 11:08  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

quote:
Originally posted by AlFerox
een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.

Total Posts: 1 (0.34 posts per day)

Old Post May-14-2002 11:09 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > mods... wie bied(en) zich aan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackvery cool ID's from carl cox sets! part 3 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackF&W - "You Will Understand" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:29.

Forum Rules: