Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
wie gaat er 1 juni naar de <<O>> arnhem??
At both «O» clubs it's time to celebrate!!! On June 1st we'll be celebrating the 1 year anniversary of «O» Arnhem. And we'll be celebrating big time! Confirmed dj's include MARCO V., PROMISS, PATRIX, TOMMY, PETER VAN LEEUWEN AND SPIDER!. The Arnhem venue will stay open 'till 08.00 hrs!
wie gaat er nog meer??
___________________
May-25-2002 12:37
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
ik ben erbijjjjjjj
grtz,
TNG
___________________
May-25-2002 14:59
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
Allejezus, er is echt veel te doen die datum. Zou je zowat een polletje van kunnen maken, waar gaan we heen 1 juni of zo.
Ik ga niet btw.
___________________
HaRdStYleR
May-25-2002 15:01
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Ik ga misschien naar de eau in Den Haag, want Cor Fijneman draait dan. Nou een paar keer live horen draaien en kan maar één ding zeggen dat hij een fijne man is
May-25-2002 16:27
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
Yep, wij gaan nu zeker. De kaartjes zijn binnen
___________________
May-27-2002 14:16
Tall21
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Voorburg, The Netherlands
Wie is er eigenlijk wel eens in beide eau's geweest? Was er nog een verschil (sfeer, ppl etc)....ben benieuwd
___________________
May-27-2002 14:19
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by serialkillah
Yep, wij gaan nu zeker. De kaartjes zijn binnen
Kut, moet je hiervoor kaartjes hebben?
Wij wilden eigenlijk gewoon aan de deur dokken? Dat is toch wel mogelijk he? anders moet ik ook snel effe kaartjes fixen......
grtz,
TNG
___________________
May-27-2002 14:30
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by Tall21
Wie is er eigenlijk wel eens in beide eau's geweest? Was er nog een verschil (sfeer, ppl etc)....ben benieuwd
Mja ik moet zeggen dat eau arnhem me er niet toe heeft gebracht een tweede keer dat eind te rijden.
eau den haag vinnik meesterlijk en daar zit ik zodra ik kan
Mensen vinden soms dat er in den haag sjonnies en anita's komen,maja dan moet je gewoon niet komen als tiesto of een andere *tmf-geliefde* dj draait.
eau arnhem heeft zowieso al een hoog tmf gehalte,njaaaah je mot t zelf maar ff tjekke
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
May-28-2002 04:49
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Tall21
Wie is er eigenlijk wel eens in beide eau's geweest? Was er nog een verschil (sfeer, ppl etc)....ben benieuwd
ik ben 1 x in de eau in den haag geweest, en 1 x in de eau in Arnhem..
Beide bij Tiesto avonden (solo in arnhem en mmn in den haag).
Ik vond de sfeer in den haag een stuk beter, niet zo overdreven druk als arnhem.. Qua publiek was het publiek in arnhem wat ouder volgens mij.. maar goed.. in beide tenten een topavond gehad
LtR
May-28-2002 09:03
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ik moet GVD werken tot een uurtje of 00.00 uur, dus heeft dan geen zin meer om daar heen te gaan fietsen.
Jammer, maar helaas!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
May-28-2002 09:22
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
quote:
Originally posted by tango
Kut, moet je hiervoor kaartjes hebben?
Wij wilden eigenlijk gewoon aan de deur dokken? Dat is toch wel mogelijk he? anders moet ik ook snel effe kaartjes fixen......