Al enkele goede nummers gezien die dankzij het etnische tintje een kans zouden kunnen maken. Momenteel is Betty bezig en dit is echt marginaliteit ten top.
Originally posted by Devilex
Ok we zijn er weer aan begonnen
Al enkele goede nummers gezien die dankzij het etnische tintje een kans zouden kunnen maken. Momenteel is Betty bezig en dit is echt marginaliteit ten top.
stond hier net ook even op. Alleen al hetgeen ze aan had
en haar zangtalent is nog steeds hetzelfde als vroeger
Jan-27-2008 21:01
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
ah te laat om de post aan te maken.
Zeer hoogstaande wedstrijd vond ik. Eerste nummer vond ik enorm catchy. De overige vond ik ook verre van slecht. Zelfs het nummer van Betty vond ik heel goed. Jammer dat dat nummer niet door iemand anders gezongen wordt.
Ze zullen nu wel hun lesje geleerd hebben en iets sturen in de trend van wat de vorige jaren scoorde.
Jan-28-2008 07:16
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Devilex
Ze zullen nu wel hun lesje geleerd hebben en iets sturen in de trend van wat de vorige jaren scoorde.
Toch even een opmerking hierbij:
- Het publiek beslist nog altijd. Gisteren maakten ze de goeie keuzes imo.
- Wat scoort er op het eurosongfestival? Vorig jaar een traag nummer, het jaar ervoor Llordi. De jaren daarvoor was het telkens een vrij dansbaar nummer met goeie choreografie en wat etnische invloeden. Maar echt een lijn zit daar ook niet in. Wat er scoort valt niet te voorspellen denk ik.
- De winnaar heeft altijd een hit in België en het publiek is erna verwonderd als het nummer nauwelijks punten krijgt op het songfestival
Ja dat is mss wel waar. Maar neem nu bv Brahim, dit vond ik geen slecht nummer en zal zeker scoren hier in onze regio's. Maar de vraag is of het oostblok en de balkan daar ook zo over denkt...
Jan-28-2008 08:49
Real
hi!
Registered: Feb 2004
Ik lig er écht niet van wakker.
Jan-28-2008 08:57
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Als we nu eens gewoon niemand sturen? Iedereen weet ondertussen wel van de vriendjespolitiek en van het feit dat het nummer op zich tegenwoordig van ondergeschikt belang is bij dat hele Eurosong-gebeuren en elk jaar opnieuw is België na veel te hoge verwachtingen zo teleurgesteld en aangeslagen omdat we weer maar eens bij de laatsten eindigden. Doe dan gewoon nimeer mee met diene opgeblazen zever en laat de rest onder zich uitmaken welk oostblokland er wint. Case closed.
Jan-28-2008 11:34
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Als we nu eens gewoon niemand sturen? Iedereen weet ondertussen wel van de vriendjespolitiek en van het feit dat het nummer op zich tegenwoordig van ondergeschikt belang is bij dat hele Eurosong-gebeuren en elk jaar opnieuw is België na veel te hoge verwachtingen zo teleurgesteld en aangeslagen omdat we weer maar eens bij de laatsten eindigden. Doe dan gewoon nimeer mee met diene opgeblazen zever en laat de rest onder zich uitmaken welk oostblokland er wint. Case closed.
Originally posted by Bl@ckOut
Volledig die voorrondes zijn een kijkerkanon voor de VRT als ik mij niet vergis. Afvoeren zullen ze dat zeker niet doen.