Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > =======> Videoprojektor Stulen På Creamfesten <=========
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
=======> Videoprojektor Stulen På Creamfesten <=========

=======> VIDEOPROJEKTOR STULEN PÅ FESTEN <=========
En klåfingrig person har stulit en av de videoprojektorer som
vi hade hyrt in till Creamfesten på valborg på Münchenbryggeriet.
Som arrangörer känns detta ju väldigt trist efetsrom det äventyrar
möjligheten att göra såna här fester över huvud taget.
Nåja, nog med snyft. Nu behöver vi din hjälp. När sånt här
händer så sprider det sig rätt snabbt vem som gjort det. Vi vet
dessutom med största säkerthet vem som gjort det eftersom det
finns flera vittnen.
Vi har inte polisanmält händelsen än, och kommer projektorn
tillbaka inom en vecka så bryr vi oss inte om att göra det.
Känner du den som gjort det, eller vet du var den finns, hjälp
oss att få till baka den. Som belöning ger vi dig ett års super-vipkort på alla fester och klubbar vi gör (Monday Bar, Ministry, Cream osv) som gäller för två personer. Vi ställer inga frågor, bara vi får tillbaka projektorn. Kontakta oss på: Tel: 08-202000
Email:

Du som har stulit den kan självklart också lämna tillbaka projektorn
till oss inom en vecka. Då gör vi ingen anmälan eller någon annan åtgärd.
Du kan lämna in den helt anonymt vilken kväll som helst på
Daily News i Kungsträdgården i garderoben och skriva en lapp att
den ska till Monday Bar.
Modellen på projektorn är: SANYO PLV-30

Old Post May-08-2002 11:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

för jävligt att folk inte kan skilja på mitt och ditt... riktigt dåliga människor


___________________
man with no sig

Old Post May-08-2002 11:32 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

Verkligen!! Det är så synd att man måste sitta på allt så att ingen snor det!

Old Post May-08-2002 11:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight



Registered: Sep 2001
Location: örebro

fy! usch!

Old Post May-08-2002 13:05  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict



Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden

Ok det här hör inte riktigt hit men jag känner att jag måste dela med mig av detta. För några dagar sedan så var jag och brorsan på promenad ute i en av Göteborgs förorter (biskopsgården). Plötsligt så såg jag en leopard (trodde jag) men det visade sig vara en praktfull och stilig katt. Den sprang raka vägen över trotoaren.
Jag sa till brorsan att den där katten är fett nice. Han instämde.
Idag när jag skulle till skolan så såg jag en skylt där ägaren till katten efterlyste sin "leopardfläckiga" katt.
Då slog det mig att det måste ju vara den där katten. Typ hur många leopardfläckiga katter har jag sett i mitt liv. Just det, en enda!
Tog numret till ägaren och skall genast ringa honom när jag kommer hem.
Det sorgliga är att den plats där jag såg katten ligger ett antal kilometer ifrån den plats där ägaren bor. Så chansen att hitta katten är inte så där superstor. Jag är inget vidare sugen på att få någon belöning trots att det utlovas en sådan utan jag är mer sugen på att få se den där vackra katten. Alltså den lär vara värdefull som fan. Ser ut att tillhöra en maharadja.
När vi ändå är inne på kattsnacket så måste jag även berätta att jag sedan länge önskat mig en egen katt men mina föräldrar vägrar köpa en åt mig för att vi har en liten bäbis hemma på 1 år. Typ mina föräldrar kan inte sluta föda ungar så nu har vi en liten rackare hemma som drar runt och välter omkull allt och alla. Han skrämde ihjäl en av mina undulater när han slog på fågelburen. Den stackars fågeln fick skrämselslag och dog.
Arma fågel. Så jag saknar den Trots att jag aldrig gav den ett namn så känns det som jag förlorat en gammal vän. Hade den i 4 år. Ångrar att jag inte döpte honom (eller henne, minns inte könet) för jag skrev inget namn på gravstenen. Hade lite dåligt samvete

Hursom helst. Jag önskar mig en katt. Vill typ göda den med massvis med kattfoder så att den blir skitfet. Sådär jättefet så att den knappt skall gå. Vill sedan att den skall sitta i mina knän hela tiden och mysa. Älskar jättefeta katter. En av mina grannar har en sådan katt. Den är skitfet och eftersom den är så fet så orkar den sig bara ut en gång om året eller nåt. Såg den senast i januari där den lunkade fram. Jag ville bara lyfta den. Så kom jag att fundera på hur grannen transportera runt katten eftersom den var så fet så den lär knappast orka gå omkring själv (iallafall inte längre sträckor). Men så drog jag slutsatsen att grannen måste typ köra runt med den i en skottkärra. Jag har inte vågat fråga men får jag fan göra snart. Vore kul att veta.

Slutligen så vill jag veta om någon av er har en katt. Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet?
Tacksam för svar.


___________________
My new oldskool TRANCE mix!

Old Post May-08-2002 13:34  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

quote:
Originally posted by RebeL9
Hursom helst. Jag önskar mig en katt. Vill typ göda den med massvis med kattfoder så att den blir skitfet. Sådär jättefet så att den knappt skall gå. Vill sedan att den skall sitta i mina knän hela tiden och mysa. Älskar jättefeta katter. En av mina grannar har en sådan katt. Den är skitfet och eftersom den är så fet så orkar den sig bara ut en gång om året eller nåt. Såg den senast i januari där den lunkade fram. Jag ville bara lyfta den. Så kom jag att fundera på hur grannen transportera runt katten eftersom den var så fet så den lär knappast orka gå omkring själv (iallafall inte längre sträckor). Men så drog jag slutsatsen att grannen måste typ köra runt med den i en skottkärra. Jag har inte vågat fråga men får jag fan göra snart. Vore kul att veta.

Slutligen så vill jag veta om någon av er har en katt. Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet?
Tacksam för svar.


Jag har en asfet katt! mysig som fan e han också! LEON från filmen Leon
Ge han massor med mat och kärlek så blir dom feta och mysiga

Old Post May-08-2002 14:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

Haha låter nästan lite taskigt att göda katten fet så att den inte går någonstans

Gaby: Hoppas verkligen att projektorn kommer tillbaka!
Nån borde juh veta något!


___________________

Old Post May-08-2002 15:15 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

quote:
Originally posted by RebeL9
Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet?


Älskar kissar. Fick lämna min fina kisse hemma hos päronen i Skåne när jag flyttade till Stockholm. Men att notera är att en katt mår lika bra att var fet som en människa. En tjock katt har jättelätt för att dra på sig fetmarelaterade sjukdomar och har inte alls samma förutsättningar att överleva dem som vi människor. Så om du tycker om din katt så bör du nog hålla en sund diet för den.


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post May-08-2002 15:19  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!



Registered: Nov 2000
Location: Sweden

quote:
Originally posted by RebeL9
Slutligen så vill jag veta om någon av er har en katt. Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet?
Tacksam för svar.


Självklart har man katt.... Har en liten rackare som är två år snart.....

Väntar på min andra katt....Som jag får om typ 3-4 veckor.....

Det är ju sant att dom ska vara lite fetta å goa....Fast min katt är ju inte det....Äter som fan men blir inte större.....

Old Post May-08-2002 16:57  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm Sweden

måste bara tillåta mig skratta åt incidenten på Creamfesten.. ni(eller dom) verkar ha tight säkerhet där på stället.. även om ni (eller dom ) hade hyrt lokalen..

usch o fy för katter.. det ska vara hund!


___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.

Old Post May-08-2002 18:50  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight



Registered: Sep 2001
Location: örebro

jag hade en katt... troligtvis den goaste katten i komun! den hade grå vit len, tjock o ullig päls. sån som man vill sitta o gulla i ett år (iaf länge). hon var inte för fet, men ändå snufsig o tjock. missan hette hon. lekfull och ohyggligt kelig. också kom det nån jävla bildrulle hade tråkigt o körde ner o ihjäl henne!!!

nu skiter det sig med katt, (o hund) min brorsa är allergisk, men när jag flyttar hemifrån ska ja skaffa katt farm!

Old Post May-08-2002 19:15  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life



Registered: Jun 2001
Location: Station 3



Old Post May-09-2002 02:47  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > =======> Videoprojektor Stulen På Creamfesten <=========
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpsytrance track id from NANO RECORDS set [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDelacy - "Hideaway" (Deep Dish Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:39.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!