|
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
FC Den Bosch verliest in de laatste 12 minuten van NEC door onder andere een ZEER onterechte penalty gegeven door Dhr. van Hulten...
Dus ik voel me prima thuis in deze thread |
Idd, was ZWAAR onterecht....echt kut.
Maar wel mooi voor de Graafschap.....
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
|