|
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Die nieuwe van "the moon" wil ik ook wel... of het is weer zon losertje die een oud nummer een naam als "the moon - swallow the bass heeft gegeven... |
Als je mij bedoeld kan je dat ook wel gewoon zeggen. Ik heb echt gehoord dat ze een nieuwe nummer hebben, in een discotheek zei die dj dat tegen mij, hij wist alleen de titel niet. Toen hoorde ik dat het Drums Are Dead was, bleek hetzelfde nummer te zijn Cherrymoon Trax, dus misschien is het toch Swallow The Bass. Als je het niet gelooft moet je het zelf weten, je ziet het vanzelf wel!!
|