ben nooit zo'n fan van dat soort films Star Wars is ook geen klap aan (maar dat hoef ik jullie trekkies natuurlijk niet te zeggen )
Trekkies zijn fans van Star Trek ipv Star Wars en Star Trek zuigt aan alle kanten.
May-18-2002 18:25
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Gaat vannacht ook maar es naar die film kijken. Heb 'm al 2 keer gedraaid maar heb er nog maar weinig van gezien. Er is alleen 1 probleem; Personeel mag de eerste week niet gratis Maar daar kunnen we vast wel wat op verzinnen
May-18-2002 18:43
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
Re: Re: Re: Re: Re: Forbidden Love (ja Star Wars)
quote:
Originally posted by MaGiK54
Trekkies zijn fans van Star Trek ipv Star Wars en Star Trek zuigt aan alle kanten.