Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [19/07/08 Dortmund] Love parade !
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Je ne pense pas avoir vu de topic sur la love parade, j'y serai certainement cette année suite à la superbe édition de l'année dernière!
Cette année, une autoroute sera carrément fermée pour le cortège !!
Et enfin, la trance est de retour à la soirée de cloture qui durera 7h!!
Lineup:

ARMIN VAN BUUREN
Paul van Dyk
DJ Hell
M.A.N.D.Y.
Felix Kröcher
WestBam
Anja Schneider
Carl Craig
Richie Hawtin

Live:
Underworld
Dubfire
Audion
Märtini Brös
Italo Boyz

Last edited by djmanu on May-30-2008 at 09:20

Old Post May-30-2008 08:51  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Désolé mais je peux pas laisser passer ça: DORTMUND

Voilà sinon line-up sympa mais bon cette love parade a totalement perdue son âme: plus à Berlin et sur une portion d'autoroute, beurk, je préfère encore 1000x faire une techno parade avec que de la house mais dans les rues de Paris.

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post May-30-2008 08:55  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Defcon_7
Désolé mais je peux pas laisser passer ça: DORTMUND

Voilà sinon line-up sympa mais bon cette love parade a totalement perdue son âme: plus à Berlin et sur une portion d'autoroute, beurk, je préfère encore 1000x faire une techno parade avec que de la house mais dans les rues de Paris.

Autant pour moi, topic modifié
Perso, je trouve ca pas mal l'autoroute comme nouvelle expérience, on verra bien ce que ca donne !

Old Post May-30-2008 09:22  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Sympa la line up ma fois

Je me lève et je confirme

Old Post May-30-2008 09:46  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list PyrofraG is online now Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Re!ko
Senior tranceaddict

Registered: May 2008

Y'a l'air qu'il y ait une autre bonne after de prévue :
Source : http://www.bigcitybeatsshuttle.de/i...2&display=flyer

Heavens Gate Area:
Alex M.O.R.P.H b2b Woody van Eyden (GER/NL) // Menno de Jong (NL) // Sied van Riel (NL) //
Aly & Fila (EGP) // Sean Tyas (USA) // Funabashi (GER) // Simon Patterson (UK) //
Paul Miller (PL) // Joop (NL) // Ronald van Gelderen (NL) //
Leon Bolier vs liff Coenrad & Galen Behr (NL)

Sunshine Live Hous & Allstars Area:
Chriss Ortega (GER) //DJ Falk // Neil Moore (BFBS Lndon) // Oscar de la Fuente (SPA) // Gregor & Greg Silver // Benny Duarte

17€ l'entrée. Sauf qu'il n'y a encore rien de posté sur le site officiel (http://heavensgate.co.uk/), que sur le site d'Alex M.O.R.P.H. il est noté qu'il sera à la même date à Taiwan, et qu'Aly & Fila sont prévus à l'Illusion At The Beach à Anvers^^

Bref, qui a plus d'infos ?

Last edited by Re!ko on May-30-2008 at 10:47

Old Post May-30-2008 10:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Re!ko Click here to Send Re!ko a Private Message Add Re!ko to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by djmanu
Autant pour moi, topic modifié
Perso, je trouve ca pas mal l'autoroute comme nouvelle expérience, on verra bien ce que ca donne !

euh oui enfin bon tu fais quoi sur une autoroute si t'en as marre de suivre un char ?
je sais pas à la street par ex tu vas dans les magasins, tu achètes des bonbons tu vas boire un coup, tu suis un char, tu sautes partout, tu vas te reposer au bar...

là bon ptètre que la station total du coin va faire des animations avec des bidons de pétrole

Old Post May-30-2008 10:56  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

moi la portion d'autoroute je trouve ça délire comme concept, par contre ce sera sans nous, l'été est déjà bien fourni

ps : morph & van eyden sont de tous les line up allemands ces derniers temps

Old Post May-30-2008 11:17  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bendi
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2007

quote:
Originally posted by Re!ko
Y'a l'air qu'il y ait une autre bonne after de prévue :
Source : http://www.bigcitybeatsshuttle.de/i...2&display=flyer

Heavens Gate Area:
Alex M.O.R.P.H b2b Woody van Eyden (GER/NL) // Menno de Jong (NL) // Sied van Riel (NL) //
Aly & Fila (EGP) // Sean Tyas (USA) // Funabashi (GER) // Simon Patterson (UK) //
Paul Miller (PL) // Joop (NL) // Ronald van Gelderen (NL) //
Leon Bolier vs liff Coenrad & Galen Behr (NL)

Sunshine Live Hous & Allstars Area:
Chriss Ortega (GER) //DJ Falk // Neil Moore (BFBS Lndon) // Oscar de la Fuente (SPA) // Gregor & Greg Silver // Benny Duarte

17€ l'entrée. Sauf qu'il n'y a encore rien de posté sur le site officiel (http://heavensgate.co.uk/), que sur le site d'Alex M.O.R.P.H. il est noté qu'il sera à la même date à Taiwan, et qu'Aly & Fila sont prévus à l'Illusion At The Beach à Anvers^^

Bref, qui a plus d'infos ?

A la vache, si ça se fait ça promet

Old Post May-30-2008 13:28  France
Click Here to See the Profile for bendi Click here to Send bendi a Private Message Add bendi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

C'est confirmé on peut acheter les presales
En plus regardez moi le lineup du float heavengate !!!
http://forum.ah.fm/upcoming-events/...ade-2008-a.html

Magnifique love parade en préparation avec ce float + la grosse soirée avec Armin, PVD + l'after heavengate (confirmé sur le site d'aly & fila également) oulalala

Old Post Jun-02-2008 21:23  Belgium
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Les Stations essence ont interet a prevoir les stock de bieres

Old Post Jun-02-2008 21:29  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Nikki Bellucci sur le char heavens gate...

TOUSSAPWAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

Old Post Jun-02-2008 22:54  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

AHhhhh j'avais pas vu! Je fais rien moi le 19 juillet... Toussapwaaaaal avec niki

Old Post Jun-02-2008 22:55  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [19/07/08 Dortmund] Love parade !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback1st song Above&Beyond - Cream Amnesia Ibiza 08-03-2006 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHunteman - Phreaks [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:59.

Forum Rules: