|
Productie van Me | Hijs af..?
Ha, ik heb ffies nummertje gemaakt en wilde ffies weten wat jullie ervan vinden.
Ja ik heb hem ook in DJ's en Producers sectie gezet..!
Maar daar komt nooit iemand vandaar
Style: Happy Hardhouse
Ik heb op dit moment 3 Versies van het nummer met andere melodien, ik wilde jullie vragen welke melodie jullie het beste vinden, van versie 2 en 3 staat alleen sampletje op i-net om de melodie te horen.
[ Download | Original Mix | 5:48 | 20.05.02 ]
Last edited by dj_highforce on May-20-2002 at 09:07
|