|
|
|
|
 |
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
|
|
|
May-22-2002 09:22
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Magik54, voordat je papegaaienstad zegt, moet je wel zeker weten of het klopt wat je zegt.
Als ik mij niet vergis, bestaat de Legalize langer dan de FFWD.
Legalize is ook absoluut niet te vergelijken met de FFWD. FFWD is commercieel, herbergt alle grote dj's. Legalize was tot nu toe gezellig, kleine organisaties, lekker underground.
Nexus doet niet mee. We hebben gekozen voor een zomerstop, hoewel we vorige week pas echt hebben besloten om niet mee te doen. Reden is dat we geen tijd hebben gehad sponsors te zoeken en vervoer te regelen. Het kost alleen maar geld, het levert niets op (op zich niet erg, maar we hebben het geld gewoon niet). Maar volgend jaar zijn we zeker van de partij, met of zonder sponsors!
|
|
May-22-2002 17:54
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Magik54, voordat je papegaaienstad zegt, moet je wel zeker weten of het klopt wat je zegt.
Als ik mij niet vergis, bestaat de Legalize langer dan de FFWD.
Legalize is ook absoluut niet te vergelijken met de FFWD. FFWD is commercieel, herbergt alle grote dj's. Legalize was tot nu toe gezellig, kleine organisaties, lekker underground.
Nexus doet niet mee. We hebben gekozen voor een zomerstop, hoewel we vorige week pas echt hebben besloten om niet mee te doen. Reden is dat we geen tijd hebben gehad sponsors te zoeken en vervoer te regelen. Het kost alleen maar geld, het levert niets op (op zich niet erg, maar we hebben het geld gewoon niet). Maar volgend jaar zijn we zeker van de partij, met of zonder sponsors! |
ik heb net me spiderman pak gehaald...
grrrr, dan maar volgend jaar  
|
|
May-22-2002 19:37
|
|
|
 |
 |
joesterizor
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
|
|
|
ik mag waarschijnlijk draaien op Legalize , alleen wel 1 nadeel is dat het op een techno kar is , terwijl ik progressive draai....
May-22-2002 21:11
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:26.
Forum Rules: