Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [05/09] ANDY MOOR - TRANCE ATTACKS @ Les bains
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sebdevinc
Fantomas de la Trance

Registered: Nov 2006
[05/09] ANDY MOOR - TRANCE ATTACKS @ Les bains

quote:
ANDY MOOR
(AVA Rec / UK)

A seulement 28 ans, il est considéré comme l’un des artistes majeurs de la Trance mondiale. Ses remixes de Britney Spears, Avril Lavigne, Paul Oakenfold ou encore Tiësto l’ont rendu célèbre dans le monde entier. Nommé aux Grammy Award 2007, il reçoit également, le prix de « Best Dance Record » aux International Dance Music Awards 2006 pour son tube « Air For Life », signé en collaboration avec Above and Beyond. Il fait partie depuis 2005 du TOP 100 mondial selon les lecteurs du Dj Mag, et du TOP 30 depuis 2 ans. Il sera tout juste de retour du « South West Four » Festival de Londres (où il joue aux cotés de Carl Cox, Digweed, Danny Tenaglia ou Armin Van Burren) et s’envolera, après Paris, vers Ibiza pour se produire à la soirée Cream à l’Amnésia. Pour sa première performance en France, Andy Moor a choisi les Bains-Douches, pour le plus grand plaisir de tous ses fans français !

Accompagné de :
DAVID JUDGE (Sensations)
SYLK & MOON (Les Bains-Douches)

- OPEN BAR VODKA POLO AVANT 1H -

*** PREVENTES COUPE-FILE A 12€ (+frais) DISPO DES MAINTENANT SUR DIGITICK.COM***
*** RESA BT / INFOLINE : +33148870180

Voilà c'est dans 2semaines, line up assez sympa Et l'open bar ...
Préventes: DIGITICK
Qui est de la partie?

Vivement la suite
No Sé Rosé !

Last edited by sebdevinc on Aug-22-2008 at 18:20

Old Post Aug-22-2008 17:32  France
Click Here to See the Profile for sebdevinc Click here to Send sebdevinc a Private Message Add sebdevinc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

C'est pas le meme open bar qui avait tué Birante ?

Old Post Aug-22-2008 17:45  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Merci de l'info !

Ferry Tayle ?
ben pourquoi il nous en a pas parlé avant ??

J'y vais en tout cas !!

B4 à la maison bien sûr.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-22-2008 17:45  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by Insigma
Merci de l'info !

Ferry Tayle ?
ben pourquoi il nous en a pas parlé avant ??

J'y vais en tout cas !!

B4 à la maison bien sûr.

Ben oui pourquoi??? parce que là ça change pas ma de chose... 2h d'andy moor c'est pas mal mais quand t'es sur d'avoir de la bonne trance avant ou après c'est autre chose....

Old Post Aug-22-2008 17:48  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by BlackHole
Ben oui pourquoi??? parce que là ça change pas ma de chose... 2h d'andy moor c'est pas mal mais quand t'es sur d'avoir de la bonne trance avant ou après c'est autre chose....

oui, voilà !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-22-2008 17:51  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Tain !!! 64 euros de train !!!

Old Post Aug-22-2008 17:55  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by BlackHole
Tain !!! 64 euros de train !!!

parce que c'était en négo et que finalement j'ai décliné....donc non je ne serais pas de la partie....et il n'a pas enlevé mon nom de son fly

Old Post Aug-22-2008 17:58  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by FerryTayle
parce que c'était en négo et que finalement j'ai décliné....donc non je ne serais pas de la partie....et il n'a pas enlevé mon nom de son fly

Bon ben sans regret alors...

Old Post Aug-22-2008 18:00  France
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Defcon, La Fille, on reprend d'assaut l'Open Bar.

Old Post Aug-22-2008 18:02  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by birante
Defcon, La Fille, on reprend d'assaut l'Open Bar.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-22-2008 18:05  France
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

sans nous

raison : changement de boulot + periode d'essai + boulot samedi + pas de vacs pendant dix mois

amusez vous bien quand meme

Old Post Aug-22-2008 19:00 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Sans moi non plus, je serai pas à paris!

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-22-2008 19:02  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [05/09] ANDY MOOR - TRANCE ATTACKS @ Les bains
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID This Tune Plz. =) Listen [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSaints & Sinners - Hydro-Active (Tender Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:28.

Forum Rules: