hoe kom ik in de ta chatroom? als ik op de link klik dan krijg ik een melding "het programma dat u nu gebruikt probeert het venster te sluiten, wilt u het venster sluiten ja/nee?"
En dan krijg ik 2 zwarte popup schermen waarvan eentje met een grijs vlak in het midden, dat blijft dan heel de tijd staan.
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Jun-27-2001 22:54
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
wel bij mij lukt het altijd als ik den eerste keer 'nee' klik en den tweede keer 'ja' ,anders kunt g eook altij via het programme mirc gaan,en daar eje altij prijs
Jun-27-2001 23:01
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Re: TA chatroom
quote:
Originally posted by arno hoe kom ik in de ta chatroom? als ik op de link klik dan krijg ik een melding "het programma dat u nu gebruikt probeert het venster te sluiten, wilt u het venster sluiten ja/nee?"
En dan krijg ik 2 zwarte popup schermen waarvan eentje met een grijs vlak in het midden, dat blijft dan heel de tijd staan.
Dat grijze vak dat hoort zo, maar dan moet je wel verbonden worden...
Bij mij is het ooit mislukt omdat ik een verkeerde naam had. Ik deed nl. -=Wvg=-, maar die -==- die accepteert ie niet...Je mag bijvoorbeeld ook geen spaties die moet je vervangen door _ . Dit zou het probleem kunnen zijn en anders moet je het gewoon ff met MIRC proberen zoals Cyberia zegt...eje altijd prijs
ik heb geen mirc en ik heb ook nergens mijn naam in moeten vullen. Ik probeer vanavond wel eerst op nee en dan op ja te drukken.
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Jun-28-2001 10:42
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
quote:
Originally posted by arno ik heb geen mirc en ik heb ook nergens mijn naam in moeten vullen. Ik probeer vanavond wel eerst op nee en dan op ja te drukken.
hm ja, tis te proberen...
maar vergeet niet dat het advies van een belg is