|
HAHAHAAHAHA seriöst? sämre ställe får man leta efter 
Var där i somras och gick efter en timme fyfan alltså 
tom uteställena här i min håla är bättre 
Björksäter är iofs 4:e bästa nattklubben i sverige 
lite info för er som inte vet ngt om The Lab...
"140:- i dörren, ett skämt. Beställde en drink varpå bartendern ifrågasatte mitt val och tyckte den drinken var "sååå omordern", ja så omodern att han faktiskt vägrade blanda den. Istället fick jag någon sliskig drink med alldeles för mycket socker i. När jag sen gick på damernas, hann jag inte mer än sätta mig förän någon bankade och sparkade på dörren. Jag går ut och ser att det är en av de anställda där som tyckte det var helroligt att störa toalettgästerna. Riktigt uselt ställe!"
"Rätt var det är så knackar vakten en på axeln och tycker att man skall gå därifrån för att man är för full. Snopet är det när man precis har kommit dit och betalat 140 kr i inträde och precis köpt en drink och bara hunnit ta en klunk av den???? Så den som går dit kan inte vara säker på att få stanna. Jag har varit där förut och sett folk tappa drinkar och ramla runt utan att bli utslängda. Har annars haft mycket roligt där och dansat till mycket bra musik men nu vågar jag inte gå dit igen."
"var där en lördag, trångt men jättebra partymusik, synd att det är så litet bara."
"tråkigt bemötande. När man har ätit en god middag o vill gå ut för att ta en drink... Det är fullt överallt, så det blir en sväng på = The Lab = Entré värden ifrågasätter hur mycket man har druckit, måste säga att jag är väldigt nykter. Går in på stället o får vänta 5 min för att få service. toapappret e slut på damernas fast kvällen inte ens har kommit igång. Trist!"