Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: Re: Re: Richie Hawtin på Berns 10:e Oktober
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Självklart! En av de få stora som jag lyckats missa under alla år.
Och som ny i Stockholm har jag aldrig varit på Berns heller. Kommer förköp vara ett måste för ett sånt här gig?
Svårt att säga. När Digweed körde på Berns i våras var det inte på långa vägar fullt, och han känns på något vis ändå som ett större dragplåster än Hawtin. På festens eventsida på Facebook står knappa 1000 pers som Attending. Hur bra riktvärde det är är svårt att säga, men jag köper min biljett idag. Jag tror också att insläppet är smidigare för de med förköpt biljett - kan ha fel dock.
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Schysst med lite fler folk
Kanske kan vi mötas upp nånstans på stället? Tror inte jag lyckats träffa nån av er förut. Skulle vara kul att säga hej
Av alla gånger vi enats om SWETA meetups så har typ 0,2 st inträffat Om någon ser mig så ryck tag i mig och säg hej! Vet inte om vi träffats Johan, men jag har sett dig spela någon gång så jag lär känna igen dig om jag ser dig, i så fall lovar jag att snubbla in i dig och spilla en öl
Originally posted by Laszlo
Av alla gånger vi enats om SWETA meetups så har typ 0,2 st inträffat Om någon ser mig så ryck tag i mig och säg hej! Vet inte om vi träffats Johan, men jag har sett dig spela någon gång så jag lär känna igen dig om jag ser dig, i så fall lovar jag att snubbla in i dig och spilla en öl
Hehe låter som en plan. Då är jag oxå i snubbel-mode ifall jag tror jag känner igen nån
Jääääääääääääääävla piss.
Alla mina fyra medpassagerare har bangat. Mindre kul att punga ut 2000 spänn på bensin helt ensam. Ingen nerifrån Skåne/småland som ska upp och vill dela bil? Tåg är cpdyrt.
Jävligt tråkigt att höra Laszlo...
Själv har jag precis hämtat ut biljetter och ser fram emot en minimalnatt med bärs å sprit så man ä i rätt kondis för det där barnkalaset som man e bjuden på imorgon