|
Deze ook eens invullen. Ik heb hierbij vooral teruggegrepen naar het lijstje van afgelopen jaar 
MUZIEK
Hoe zal je 2008 herinneren, op muzikaal gebied?: Een jaar waar ik geleidelijk aan minder naar trance ben gaan luisteren owv tijdsgebrek. Ik ben dus lang niet meer zo goed op de hoogte van alles zoals ik dat ooit was. Ik heb mij daarom vooral tot psy trance beperkt. De laatste tijd heb ik wel wat regelmatiger ook terug andere trance geluisterd en nog een aantal leuke tracks ontdekt
Beste trance nummer(s) van 2008:
- Vibrasphere – Autumn Lights (Oliver Prime Remix)
- Union Jack – Papillon
- Union Jack – Swarm
- Anhken – First Division (Planisphere Extended Remix)
- Airwave, zo goed als het hele Touareg album
- Push – Trance Indicator (Plastic Boy Remix)
- FREq – Stone Shaker (Protoculture Remix)
- Push – Strange World (Astral Projection Remix)
- Astral Projection – One
- John 00 Fleming & Christopher Lawrence – Beyond The Limit (Deep Mix)
- Akesson – Perfect Blue (Original Mix)
- Signum – Distant Signature (Original Mix)
- Alex M.O.R.P.H - Walk The Edge (Alex M.O.R.P.H B2B Woody Van Eyden Mix)
- ...
Beste (trance) Album(s) van 2008:
- Airwave – Touareg
- Whirloop – Watch the sky and keep looking
- Wizzy Noise – Renaissance
- ...
Beste Mix (trance) Album(s) van 2008:
- Trance Euphoria (mixed by John 00 Fleming)
Beste niet-trance nummer(s) van 2008:
- Er schiet mij niet direct iets te binnen
Beste producer(s) van 2008: John 00 Fleming, Airwave
Beste DJ van 2008: John 00 Fleming, Airwave
Beste DJ-sets van 2008: beide sets van Airwave waren zeer goed, Tiësto zn set op Trance Energy
Beste radioshow(s) van 2008: Global Trance Grooves van J00F ... verder maar heeel sporadisch naar andere radioshows geluisterd: Airwave zn show, Club Elite Sessions (MIKE), Aromatherapy (Oliver Prime)
Beste party van 2008: Tomorrowland
Slechtste producer(s) van 2008: Deadmau5??? (geen idee eigenlijk)
Slechtste DJ van 2008: het meeste wat ik gehoord heb viel wel mee
Slechtste DJ-sets van 2008: de sets Andy Moor en Gareth Emery op Tomorrowland zijn onder mijn verwachtingen gebleven
Slechtste party van 2008: al bij al viel het allemaal wel vrij goed moe. De parties waar ik naartoe ben gegaan hebben gebracht wat ik ervan verwachtte
Welke DJ's heb je in 2008 gezien?:
- 5 Years B2B: John 00 Fleming, Shpongle, Infected Mushroom, Hallucinogen, Norion, Firaga
- Tomorrowland: Astral Projection, Yahel, Airwave, Cape Town, Fred Baker, Push Live, Menno De Jong, Above & Beyond, Armin van Buuren, Fred Nova, DJ Fire, DJ Elof, GMS, Gareth Emery, Andy Moor
- Armin Only (NL): Armin van Buuren
- Armin Only (BE): Armin van Buuren
- Antwerp is Burning: Airwave, The Thrillseekers, Fred Baker, Giuseppe Ottaviani
- Trance Energy: Tiësto, Ferry Corsten, Kyau & Albert, …
ANDERE
De event(s) van 2008 die je het meest zal/zullen bijblijven:
Persoonlijk: definitieve breuk met mn vriendin en de realisatie dat ze mij serieus belogen, bedrogen en aan’t lijntje gehouden heeft. Iets wat ik totaal niet van haar had verwacht . Anderzijds ben ik nu terug vrijgezel na een behoorlijke tijd en doet mij dat wel enorm veel deugd
Globaal: wat mij nu te binnen schiet is voor het stuntelwerk van Leterme
Beste Belgische televisie van 2008: bijzonder weinig Belgische televisie gekeken. Matroesjka's 2 heb ik gezien, en dat viel behoorlijk hard tegen
Beste internationale televisie van 2008: dit jaar geen 24 gezien (Redemption moet ik nog zien) dus valt mijn keuze op Lost, Heroes en House MD. Prison Break heb ik dit jaar ook de eerste drie seizonen bekeken maar een enorme fan zal ik nooit worden.
Beste film(s) van 2008: ik kan mij momenteel niet eens goed meer herinneren wat ik allemaal gezien heb
Beste drank/bier in 2008: nog steeds Leffe (blond & N°9) gevolgd door Duvel en meer van die straffe biertjes , Carslbergh ...
VOORUITZICHTEN 2009
Eindejaarsfeesten: gewoon thuis blijven tot na 12u en daarna mss nog op café
Party: zoals de voorbije jaren staan Trance Energy en Tomorrowland al in mijn agenda aangestipt
Vakantie: nog geen vakantie gepland
Werk: 2008 was net zoals 2007 een minder goed jaar. Er was nog steeds een goede groei van onze omzet (8%) maar de doelstellingen zijn niet gehaald (double digit growth, maar dat was eigenlijk te optimistisch). Na de vele ontslagen begin dit jaar en vertrekkers recentelijk is het moeilijk in te schatten wat het in 2009 wordt. Er zouden nieuwe mensen aangenomen moeten worden terwijl er deze week toch nog twee mensen zijn ontslagen. Zelf had ik gepland ander werk te gaan zoeken het komende jaar (bij voorkeur in Limburg), maar gezien de huidige economische situatie moet ik dat mss beter uitstellen.
Varia:
- Verder geen al te grote plannen momenteel. Het enige wat nog staat aangestipt is de bruiloft van ne goede kameraad op 22/8 (de bijhorende vrijgezellenavond is nog niet gepland).
- Afhankelijk wat mijn werksituatie zal zijn/worden het komende jaar ga ik mss verhuizen, maar dat is absoluut nog niet concreet.
indien nodig update ik deze later nog wel 
|