Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001
Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!

Hey, ik ben 'naarstig'op zoek naar werk, maar kan nergens iets relaxt vinden. Wat doen jullie voor de kost. Ik heb nl. echt geen geld voor al die feesten (hoogstens 3 p/jr) en moet ook nog op vakantie en studeren (starterskapitaal opbouwen).

Ik zoek iets wat goed betaald, gezellig is, leuk, en waar je uren kan maken

(ben jij diegene die ik zoek, bel dan........)

Nou ja,

De groeten!

Last edited by Kamaya on Jun-07-2002 at 21:47

Old Post Jun-07-2002 21:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik heb het hele jaar nie gewerkt en had dus ook weinig geld om naar feessies te gaan (das dus altijd mijn excuus )..
maar ik ben vorige week vrijdag langs de waalkade gegaan (kade langs de waal duhhh..) waar veel cafés zijn en me overal eff aangemeld.. kreeg de volgende dag meteen een telefoontje voor een gesprek en ben dinsdag aangenomen..
moe dus aankomende woensdag beginnen, en verdien +/- 10 piek (fuck de euro) per uur)

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jun-07-2002 21:49  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

ik zit op 19 piek per uur bij Direct Dial telemarketing in Utrecht. gaat lekker, maar je moet wel je afspraken blijven maken

en tevens werk ik nog bij de appie, waar ik nog behoorlijk wat geld van mede door extra vakantietoeslagen en weet ik wat nog meer. appie verdient beter dan meeste mensen denken.

Old Post Jun-07-2002 23:11 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Ik heb denk het het meest relaxte baantje van allemaal: receptionist in een bejaardentehuis. Echt waar, het enige wat je moet doen is de telefoon beantwoorden (en die gaat gemiddeld 1x per uur) en aan sommige bezoekers de weg wijzen. Voor de rest zit je daar maar, je kan huiswerk maken, Minidiscje luisteren, krant lezen (incl. de hele leesmap), en 's avonds en in het weekend verdien je nog extra ook.

Old Post Jun-07-2002 23:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik heb denk het het meest relaxte baantje van allemaal: receptionist in een bejaardentehuis. Echt waar, het enige wat je moet doen is de telefoon beantwoorden (en die gaat gemiddeld 1x per uur) en aan sommige bezoekers de weg wijzen. Voor de rest zit je daar maar, je kan huiswerk maken, Minidiscje luisteren, krant lezen (incl. de hele leesmap), en 's avonds en in het weekend verdien je nog extra ook.

lijkt me geen hol aan
saai werk gaat me snel irriteren.

ik werk overigens als assistent-systeembeheerder bij een assurantiekantoor.. houdt dus in dat ik mensen moet helpen als ze hun PC weer in de soep hebben laten lopen. dat ik regelmatig nieuwe PC's moet installeren of PC's verplaatsen als er nieuwe werknemers/stagières komen of er iemand weggaat.

oja en als taak heb ik dan ook nog applicatiebeheerder. maw als mijn chef zegt, kijk eens ik heb hier een brief met nieuwe wettelijke verplichtingen betreffende polis van de jagersverzekering dan moet ik die fijn inkloppen in onze systeemsoftware en dat is meestal wel relaxed..

mijn werk bestaat dus uit, veel rondlopen, mensen helpen en aan PC's sleutelen, en de gaten in mijn schema vul ik op met het bouwen van formulieren. that's it [en dat alles betaalt 8.50€ pu niet slecht voor een 20 jarige d8 ik zo]

Old Post Jun-08-2002 00:16  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
[i][b]appie verdient beter dan meeste mensen denken.

Helemaal mee eens En dat zeg ik nie omdat ik er zelf ook een bijbaantje heb, maar met winstuitkering, vakantietoeslag, paas/pinkster/kerst/nieuwjaars/(weetikveelwatvoordagennogmeer) bonnen valt je uurloon toch een stukkie hoger uit dan je zou denken.

GreetZ, DC

Old Post Jun-08-2002 08:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
Love Poundin' Sensation Eye-Riz :)

Ik werk op de ING Bank als kassier op dit moment. Houdt in dat ik geld mag ontvangen en geld mag weggeven. Daarnaast ben ik ook verantwoordelijk voor het geld in de kluis. Vanwege het personeels tekort heb ik ook een balie functie en mag ik al die boeren gaan uitleggen hoe een spaarrekening en een geldautomaat werkt
Aan het eind van de dag een stukje boekhouden en balanzen, want uitendelijk moet er aan het eind van de dag evenveel geld in de kluis zitten als dat de computer aangeeft. Ik zit dus letterlijk honderduizende euro's te tellen en op een slechte dag hebben we zo'n gruwelijke klant die komt meer dan 10.000 euro KLEINGELD brengen... maar goed, dan tikt het overurenmachine ook lekker aan

Dit ga ik uiteraard niet doen tot ik grijs bejaard en dementerend ben. Ik ga in September naar of de Marechaussee of het leger in...
[droom lekker fijn mode]Lekker afgaantjes afknallen en volgend jaar Irak bestormen.. ghehehe... uberl33t is dat... ratatatattataa en weer 10 stomme holbewoners neergemaait... [/droom lekker fijn mode]

Old Post Jun-08-2002 08:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Ding Chavez

Helemaal mee eens En dat zeg ik nie omdat ik er zelf ook een bijbaantje heb, maar met winstuitkering, vakantietoeslag, paas/pinkster/kerst/nieuwjaars/(weetikveelwatvoordagennogmeer) bonnen valt je uurloon toch een stukkie hoger uit dan je zou denken.

GreetZ, DC

IDD, 1542 rulez

Maar ik heb bij appie niets te klagen. Verdien iets van 15 piek daar per uur daar en het werk wat je hoeft te doen is niet al te moeilijk. (beetje bierkratten in het vak gooien)En appie is ook erg flexibel, je kan bij ons bijna altijd werken als je wilt. Vakantietoeslag is helemaal beter,gewoon 1000 piek extra begin mei

Advies: ga bij appie werken en het geld stroomt binnen

Old Post Jun-08-2002 08:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

2 baantjes beide verdien ik ongeveer 10/11 piek per uur.

1e baantje is mijn zaterdagbaantje zeg maar dan werk ik achter de bar van het spoortcentrum/zwembad hier in mijn dorp.Daarnaast als oproepkracht voor een groot logistiek bedrijf waar ik op de financiële administratie factuurtjes maak en verstuur.....(als ze het niet aankunnen bellen ze me en dan rag ik weer voor een paar honderduizend €€ aan factuurtjes in de computer en deze zomer ga ik ook een paar weken de urenregistratie van de chauffeurs doen netg zoals vorig jaar )

Old Post Jun-08-2002 08:57  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Menno

IDD, 1542 rulez

Maar ik heb bij appie niets te klagen. Verdien iets van 15 piek daar per uur daar en het werk wat je hoeft te doen is niet al te moeilijk. (beetje bierkratten in het vak gooien)En appie is ook erg flexibel, je kan bij ons bijna altijd werken als je wilt. Vakantietoeslag is helemaal beter,gewoon 1000 piek extra begin mei

Advies: ga bij appie werken en het geld stroomt binnen

mwah k heb ook bij de ah gewerkt en toen verdiende k egt bijna geen flikker. En volgens mij krijg je bij elke baan gewoon vakantietoeslag want dat heb k bij andere banen iig wel gehad. Het enige relaxe is dat het een beetje flexibel is en dat je redelijk veel kan werken.

Zelf werk ik in het ziekenhuis in leiden (LUMC) Werk bij de afdeling logistiek.
Meestal doe k patientenvervoer dus een patient van de ene afdeling naar de andere afdeling brengen. Soms moet je ook dode wegbrengen naar de koelcel maar dat heb k pas een keer gehad
Soms zit ik in de beddencentrale en dan moet je schone bedden naar afdelingen brengen en vieze bedden naar beneden brengen zodat je kunnen worden schoongemaakt.
En dan doe k soms nog groot transport dan mag je de hele dag op zo'n autotje rondrijden en moet je etenskarren omhoog en omlaag brengen en vloeistoffen en infuusen naar afdelingen brengen.
Maar bij allemaal heb je het meestal niet zo druk en kan je lekker rustig aandoen. Ik verdien nu 9,73 euro bruto per uur maar krijg over een weekkkie een loonsverhoging en verdien dan 10,30 euro per uur

Old Post Jun-08-2002 09:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ah dus jij doet t werk waar ik nooit zin in heb
Hmnee hoor yarn,we zijn altijd reuzeblij dat er ppl zoals jullie rondlopen in onze ziekenhuisjes,zo komen wij ook weer s aan onze pauzes toe,en lopen niet altijd zonder doorbetaald te worden als een kip zonder kop rond te rennen

Old Post Jun-08-2002 09:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ow ja.. ik geef ook regelmatig computer les bij mijn oude burrvrouwtjes.. die zijn zo dement dat ze iedere keer weer gezelfde vragen: hoe moet ik inbellen, hoe moet ik scannen, hoe moet ik mailen .. en dan ben ik na een uurtje klaar verdien ik meestal 5 a 10 euro..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jun-08-2002 09:59  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed help to id [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPale X - Eightball [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:52.

Forum Rules: