|
אהלן אהלייין
יוו כמה זמן לא פתחתי פה נושא...נראה לי סביבות ה 3 שנים
קיצר חברס, לא יודע אם מישהו פה זוכר אותי אבל הייתי שותף פעיל פה בפורום לפני איזה כמה שנים טובות, אני רואה שכל החברה מאז החליטו לעשות קאמבק.
אז סחטיק, טוב לראות שהפורום הנוסטלגי הזה שפאקינג גדלתי עליו עדיין חי וקיים...
מי שלא זוכר דרך אגב אני רומן, לא מזמן עברתי לכפר סבא...אז כל החברה של השרון זרקו פה איזה מילה שנדע קצת מי נגד מי
___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
|