איזה מוזיקה היוצרים והדיג'יים המפורסמים שומעים באוטו\בבית!?
חשבתם פעם איזה מוזיקה טייסטו שומע באוטו? או איזה מוזיקה ארמין שומע בבית שבא לו לשבת על בירה?
(חוץ מהפרומואים שהם מקבלים ושומעים...)
איזה סגנונות הם שומעים לדעתכם?
הכי הגיוני לחשוב שהם שומעים רק טראנס וכל החיים שלהם זה טראנס...אבל אנלא בטוח שזה שהם יוצרים או מנגנים טראנס אומר שהם שומעים ר-ק טראנס...
Oct-09-2004 20:08
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
מה עם רוק ?
___________________
WAITING FOR (06-06-2009): Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years
Oct-09-2004 20:15
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
אני יודע שביומולדת של ארמין הוא הוציא את הפטיפונים לגינה וניגן להם שם האוס
סטייל טים דלוקס בשביל הסבבה..
וגםהגיוני שכל אחד ישמע את האמנים שהוא הושפע מהם כמו מייק למשל הושפע רבות מדיפאש מוד...
אז סביר להניח שזה מה שהוא שומע (אלטרנטיב רוק)
___________________
Oct-09-2004 20:35
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
אני בספק אם לטיאסטו בכלל יש זמן לנהוג באוטו
או לארמין זמן לשבת בבית ולא באיה מלון ולשתות בירה....
בכל מקרה..
מסכים עם אורן
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Oct-09-2004 20:59
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני בספק אם לטיאסטו בכלל יש זמן לנהוג באוטו
או לארמין זמן לשבת בבית ולא באיה מלון ולשתות בירה....
בכל מקרה..
מסכים עם אורן
יש להם אחי יש להם
הם מופיעים הרבה אבל אנלא מאמין שכ-ל לילה
יש להם בטוח שבועות שיש מרווח של יומיים שלוש
quote:
Originally posted by markfeldman
מה עם רוק ?
רציתי לשים..אבל הייתי בטוח שלא יצביעו לזה...
Oct-09-2004 21:13
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Shahar
יש להם אחי יש להם
הם מופיעים הרבה אבל אנלא מאמין שכ-ל לילה
יש להם בטוח שבועות שיש מרווח של יומיים שלוש
מממ זה לא מרווח מספק זה לילה של מסיבה שינה עד הצהריים
טיסה
חזרה לפוקוס רק בבוקר שיומיים אחרי אותה מסיבה
יש להם בערך יום וחצי אפילו פחות..
כשבמקרה של ארמין יש תוכנית להקליט
פרומואים לשמוע
ניהול של החברת תקליטים שלו
רבאק אין זמן לנשום בכלל
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Oct-09-2004 21:28
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
מממ זה לא מרווח מספק זה לילה של מסיבה שינה עד הצהריים
טיסה
חזרה לפוקוס רק בבוקר שיומיים אחרי אותה מסיבה
יש להם בערך יום וחצי אפילו פחות..
כשבמקרה של ארמין יש תוכנית להקליט
פרומואים לשמוע
ניהול של החברת תקליטים שלו
רבאק אין זמן לנשום בכלל
הלוואי עלינו !
___________________
WAITING FOR (06-06-2009): Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years
Oct-09-2004 21:33
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
אין מצבש הם שומעים פופ
ובטח שלא היפהופ
וזה אני מוכן לחתום
יש מצב גדול לרוק,לקלאסית פחות
אני דווקא חשבתי בכיוון של צ'יל אווט ואמביאנט
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Oct-09-2004 21:58
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
טיאסטו יושב בבית ושומע איירון מידדן
Oct-09-2004 22:04
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מממ זה לא מרווח מספק זה לילה של מסיבה שינה עד הצהריים
טיסה
חזרה לפוקוס רק בבוקר שיומיים אחרי אותה מסיבה
יש להם בערך יום וחצי אפילו פחות..
כשבמקרה של ארמין יש תוכנית להקליט
פרומואים לשמוע
ניהול של החברת תקליטים שלו
רבאק אין זמן לנשום בכלל
לא יודע לא חושב שהוא יסכים לנהל חיים ככה
עם כל הכבוד
אני מאמין שהוא מסדר לעצמו לפני זמן
עובדה שהוא יוצר טראקים....
אם לא היה לו זמן הוא לא היה יכול ליצור
Oct-09-2004 22:06
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
טראנס כמו שאנחנו מכירים אותו היום התפתח בזמן האחרון, לפני זה היו סוגים שונים של מוזיקה אלקטרונית... שסביר להניח שהם התחילו שם.
תבין שלטייסטו, ארמין וכל החבורה הזאת מגיעים אלפי טראקים שאומנים שולחים להם... ניחוש שלי שהם מנצלים את הזמן באוטו ובבית למוע את הטראקים האלה
___________________
Oct-09-2004 23:06
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by eXeTik
טראנס כמו שאנחנו מכירים אותו היום התפתח בזמן האחרון, לפני זה היו סוגים שונים של מוזיקה אלקטרונית... שסביר להניח שהם התחילו שם.
תבין שלטייסטו, ארמין וכל החבורה הזאת מגיעים אלפי טראקים שאומנים שולחים להם... ניחוש שלי שהם מנצלים את הזמן באוטו ובבית למוע את הטראקים האלה
זהו שנראה לי שדווקא בגלל שכל הזמן הם צריכים לעשות את זה נראה לי שדווקא את הזמן הפנוי שלהם הם מנצלים לדברים אחרים ולאו דווקא לעבודה...