|
| quote: | Originally posted by eXeTik
בסיס פתוח זה כזה שכונה, הלוואי עליי
בכל מקרה... אם אתה חשמלאי בחיל האוויר אז זה מוכר לך באזרחות אחרי זה
יש לך פול אופציות- שמע, אתה לא תבנה מזה כריירה
(אלא אם כן אתה רוצה להיות חשמלאי )
אבל אחרי צבא אתה יכול לעבוד ברשתות פלאפון ודברים כאלה
שזה כסף טוב לאחד אחרי צבא
שמע- אל תחליט סתם, אם אתה מחליט ללכת למשהו תברר את הכל עד הסוף |
כן זה ברור
למרות שאני לא רואה אופציה יותר טובה בישבילי אני יהיה צריך ניסיון מסויים בישביל להרוויח כדי ללמוד באוניברסיטה
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
|