|
Wel zoals ik in th musicdiscussion zei,de nieuwe 'the moon' heet bassdriver(en dus niet swallow the bass,das de b-kant van blow the speakers geloof ik),heb hem nog niet ghoord(alé toch ni dak het wist) ma ik gaan er ook ni speciaal achter zoeken
___________________

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
|