 |
|
|
|
 |
LA©
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003
Location: TDot, Canada
|
|
|
Re: מורן - Luckystrike
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חזרת לכאן כרוח סערה לפני מספר חודשים
זה היה נראה שהפעם זה לתמיד, הפחת חיים בפורום ע"י החזרת כמה מהותיקים ואז כשמעט דעך פה למצב הכללי שמתקייים פה רוב הזמן בשנים האחרונות נעלמת לחלוטין.
אמרתי לך שחובת ההוכחה לגבי הישארותך בפורום מוטלת עליך, אני הייתי סקפטי, כנראה שידעתי למה, אם אני טועה תוכיח לי אחרת.
בכל מקרה במבחן הראשון, מסיבת טראנס אמיתית, קטנה, קהילתית ביום שישי, לא עמדת, כאשר לא הגעת. |
אילן לא צריך לקחת דברים לקיצוניות, מורן עדיין מחובר לפורום, ואם אתה מכשיל אותו ב"מבחן הראשון" זה רק בגלל חוסר ידע ...
עברה/עוברת עליו תקופה ממש קשה בכמה חודשים האחרונים ובמיוחד בשבועיים האחרוניום שהיו מאוד קשים בשבילו מסיבות אישיות. בנוסף להכל לפני משהו כמו שבוע הוא נורא חלה, והוא עדיין לא החלים. אני מסכימה איתך שהוא הוריד הילוך בהשתתפותו בפורום, אבל לפעמים החיים חזקים מאיתנו... אני בטוחה שברגע והוא ירגיש יותר טוב ויתאפס על מה שקורה חוץ מאנטיביוטיקה, לשתות נוזלים, לישון ולסבול... הוא יבוא לכאן ויראה את נוכחותו. אני יודעת שמסיבות טראנס איכותיות הן מאוד (מאוד) נדירות בארץ, אבל יחד עם זאת, זה לא שווה את הבריאות של אף אחד פה...
מקווה שהיה כייף במסיבת קלאסיקות! מצטערת שאני לא יכולתי להגיע, זה לא שלא רציתי, אבל כשבאים לביקור בארץ ואתה רוצה לדחוס כל כך הרבה בזמן דיי קצר יש מגבלויות וצריך לוותר על כל מיני דברים שאתה רוצה בדרך. מקווה שאולי נצליח להגיע לארמין בסופש הקרוב!
|
|
Jul-20-2009 08:02
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
luckystrike
it's getting late . . .

Registered: Apr 2001
Location: israel
|
|
|
אילן אחי היקר
מה המצב איתך יא נקניק ?
קודם כל נתחיל בזה שהפורום תמיד יהיה בליבי וכנ"ל לגבי המוזיקה האלקטרונית והז'אנר של הטראנס
קרו כמה דברים שבגלל הפחתתי מעט פעילות פה לאחרונה, לפעמים יש אילוצים אני מניח...
הייתה לי תקופה קשה עם החברה שלי,היא לא ישראלית, גרה בחו"ל וכבר שנה שלמה שאנחנו מתראים אחת לאיזה שלושה ארבעה שבועות שהיא טסה הנה או אני אליה. היא גרה איתי פה בשלושה שבועות האחרונים וחזרה לפני יומיים (אגב נראה לי שהקשר לא ימשיך לאנשהו וגם זה סיפור לא פשוט). זה ביחד עם העובדה שהייתי חולה מת בשבוע האחרון ותוסיף לכך שאני עובד ב3 משרות וחצי בעבודה היום יומית שלי, לא השאירו לי יותר מדי זמן פנוי... כנ"ל לגבי המסיבה שבאמת תכננתי להגיע אליה וגם דיברתי עם אנני על זה, אבל הייתי בשישי על ערש דווי במיטה עם מרק עוף ודלקת גרון.
אגב, לפני חודש/חודשיים שחזרה לפה הפעילות קצת, אתה בקושי הגבת וקצת נעלמת בעצמך. הרי אתה ואני יודעים שצריך קצת להתניע ט'רדים וכאלה כדי להחזיר חיים ושבאמת יהיו דיונים מעניינים פה וכל זה וקהילה קצת תוססת יותר. ודווקא אז לא היית שם .
לא אסון גדול, בכל מקרה אני מניח שכל החברים בפורום הזה אוהבים מאוד את הטראנס ואת הקטע האלקטרוני בכלל ותמיד גם יהיו חלק בפורום, פשוט אין מה לעשות, לאט לאט מזדקנים ויש פחות זמן לבדיקות יומיות ואפילו לחלקנו שבועיות לפעמים של הפורום.
אני מקווה שגם בגיל 30 ומעלה נעשה פגישות מדי פעם .
אגב לא הייתה אמורה להיות אחת כזאת ?
מוש התנדב לארח בגג של הבית שלו והתנקנק בסוף
אני אומר בוא נוציא את זה לפועל, גם עכשיו אנני פה בארץ והכל
וככה גם נרוויח הופעה פרטית של מוש ויאיפי

איך היה במסיבה אגב ?
מי הגיע מהפורום ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|
|
Jul-20-2009 20:47
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:18.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|