Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > שאלה למר גלן הולמס
Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
evolverx
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2005
Location: tlv
שאלה למר גלן הולמס

שלום לך מר DJ!!

רציתי לדעת איפה אני יכול למצוא מסיבות\או סתם מקומות לשבת,שמשמיעים פרוגרסיב טראנס או האוס,בסגנון ארמין,מרקוס,אבוב אנד ביונד וכאלה,האם יש בכלל מקומות בארץ שניתן לשמוע או לרקוד לצליליה של אחד מהסגנונות שהזכרתי??

ואני לא מדבר על משהו בסגנון נקסט הרווי במיטב ערסיי ישראל,אלא מקום והפקה שמכבדת את עצמה.....

בזמנך החופשי....

תודה.


___________________
עד היום לא ברור מה המוסיקה עושה למוח שלנו.............

Old Post Oct-26-2005 10:36  Israel
Click Here to See the Profile for evolverx Click here to Send evolverx a Private Message Add evolverx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

למר איש חדש בפורום

אני לא גלן הולמס.. גם לא שרלוק.. אבל אני יודע שיש את הליין של הבלונדי.. שמנגנים שם אלקטרו האוס וכל שאר הירקות
לגבי סטייל ארמין ומרקוס.. אני אישית לא מכיר ליינים שמנגנים מוסיקה בסגנון הזה..
מה שכן אני יודע.. שהפנטסטיק ווקס אמור לחזור עוד מעט.. שזה אמור להיות משו בסגנון

Old Post Oct-26-2005 11:48 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltdown
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan

ליין הבלונדי נסגר


___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!

Old Post Oct-26-2005 16:53  Israel
Click Here to See the Profile for Meltdown Click here to Send Meltdown a Private Message Add Meltdown to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
Re: שאלה למר גלן הולמס

quote:
Originally posted by evolverx
שלום לך מר DJ!!

רציתי לדעת איפה אני יכול למצוא מסיבות\או סתם מקומות לשבת,שמשמיעים פרוגרסיב טראנס או האוס,בסגנון ארמין,מרקוס,אבוב אנד ביונד וכאלה,האם יש בכלל מקומות בארץ שניתן לשמוע או לרקוד לצליליה של אחד מהסגנונות שהזכרתי??

ואני לא מדבר על משהו בסגנון נקסט הרווי במיטב ערסיי ישראל,אלא מקום והפקה שמכבדת את עצמה.....

בזמנך החופשי....

תודה.


השמות הנ"ל שהבאת מייצגים סגנונות שהם בגדר חלום כיום בארצנו הקטנטונת
אני לא הייתי ממהר להשמיץ את נקסט הבעיה העיקרית היתה שהם היחידים שמביאים את המוזיקה הזו (וגם הם לא עשו את זה על בסיס קבוע) הפנטסטיק ווקס זה ממש לא התשובה...אולי המקסים בימי חמישי זה הדבר הכי קרוב שאפשר למצוא למרקוס שולץ...(ועדיין לא כזה קרוב..) הייתי ממליץ לך לבקר שם פעם אחת ולראות אם ימצא חן בעיניך...(המועדון ממוקם מול דיזנגוף סנטר + ימי חמישי עד 12 וחצי כניסה חינם)


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Oct-26-2005 22:00 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

אני מציע שכל חברי הפורום יתאספו ויפתחו ליין?
שסופסוף ישמיע מוסיקה נורמלית ועם סלקציה נורמלית?

Old Post Oct-26-2005 22:11  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני מציע שכל חברי הפורום יתאספו ויפתחו ליין?
שסופסוף ישמיע מוסיקה נורמלית ועם סלקציה נורמלית?


יגיעו 4 אנשים...
תחשוב על משהו אחר


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Oct-26-2005 22:19 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יגיעו 4 אנשים...
תחשוב על משהו אחר

למה לא, מבחינת תקציב אפשר להסתדר..
מבחינת אנשים גם אפשר, נניח הפורום פה.. כמה אנחנו פעילים.. 20 אנשים..
ועוד כל אחד יביא תחברים שלו.. כבר 60 .. עם מוניטין טוב ופרסום יתחילו לבוא אנשים ברמה.
ואחרי זה נביא את שולץ וארמין לארץ.. נעשה פה סניף של קרים אמנזיה בת"א.. ואז נארח פה את TIC.. וטוב שאני לא נסחף.

Old Post Oct-26-2005 22:25  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Segev
Armin Addict



Registered: Mar 2002
Location: a state of trance

שמע ישר לפסול זה לא טוב מצד שני גם לא להסחף ע=אבל כמה כבר חברים יש שיבואו לכאלה מסיבות?


___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk

Old Post Oct-26-2005 22:46  Israel
Click Here to See the Profile for Segev Click here to Send Segev a Private Message Add Segev to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by Segev
שמע ישר לפסול זה לא טוב מצד שני גם לא להסחף ע=אבל כמה כבר חברים יש שיבואו לכאלה מסיבות?

אפשר בהחלט לארגן מקום לפורום שלנו ועוד קצת בשביל כמה אנשים שרוצים לבוא ומבינים מהחיים שלהם.. אפשר לארגן אחלה מסיבות..
כל פעם DJ אחר מהפורום.. הכל עניין של רצון והשקעה..

Old Post Oct-26-2005 23:22  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yahel222
Psytrance Addict



Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel

ממש לא
לא כזה קל להפיק אירוע - בטח שלא ליין.....

בלי לפגוע - למה שיבואו אנשים איכותיים

לא משנה כבר
הסצינה שהיתה פה בשנות ה-90 עד שנת 2000 מתה
היום זה סצינת השמעונים !!!

כל מקום הראפ המעפן הזה

פעם היו מקומות אלמותיים

עשו לאחרונה נסיון לפתוח כזה מקום באווירה של פעם - הברקפסט קלאב בת"א
בהתחלה זה היה יעני סודי ורק מפה לאוזן
אבל לא עברו כמה שבועות וכבר המקום מלא ערסים ועברינים וואנאביז...

עד לפני 5 שנים הם היו כלואים במועדוני מזרחית שלהם
אבל מהאינתיפאדה והמיתון - התחילו להפסיד כסף
אז התחילו לייחצן דרומית לת"א
וזהו...אי אפשר ללכת אחורה

הסצינה רבותי - מתה

אז למה שאתה תצליח להריץ ליין טוב ???
ואגב המוזיקה שרוב חברי הפורום אוהבים גם מאד מתקשרת לאותם שמעונים...

אולי אם תלך קצת לכיוון הטק-האוס או להבדיל ליותר פאנק/גרוב תוכל להביא קהל איכותי.
עם ארמין זה מאד קשה

Old Post Oct-26-2005 23:56  Israel
Click Here to See the Profile for yahel222 Click here to Send yahel222 a Private Message Add yahel222 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

אם כוסיות היו שומעות את המוזיקה הזאת
אז היינו יכולים לעשות משהו
אבל זה לא ככה בארץ

באנגליה נגיד יש מלא כוסיות ששומעות
hard house
וכל החרא האנגלי הזה
וגם יש מלא כוסיות ששומעות ראפ


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Oct-27-2005 00:48 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

מר evolverx
אם אינך צעיר מידי, אני לא רואה בעיה שתכנס למסיבות איכותיות כמו באומן, מקסים, ווקס (כשיחזור)..אמנם לא תשמע שם מוזיקת טראנס..אבל תשמע הרבה מוזיקת האוס אנרגטית שהיא לא פחות מענגת את האוזניים ואולי תתחיל בכלל לשמוע את זה יותר...שזה גם מומלץ מאוד

בכל מקרה...
אני מסכים שהסצנה באמת במצב על הפנים..
שימו לב שכל ההפקות הכי מושקעות, והמועדונים החי חזקים שייכים בעצם למסיבות של גייז.. בעצם אין ממש קהל של המוזיקה האלקטרונית, חוץ מהפורומים האלה ועוד אנשים בודדים שאני רואה במועדונים..אין הרבה אנשים איכותיים ממש שבאים ומקשיבים למוזיקה..

כנראה בגלל זה נסגר הליין של נקסט..כי פשוט אין קהל בארץ..
וגם.. עוד עובדה קשה היא שכשאנשים יוצאים אז הם מחפשים להגיע לבנות איכשהו.. כי אחרי הכל אם אתה כל יום יוצא למועדון ורוקד לך להנאתך למוזיקה שאתה אוהב, הסיכויים שלך למצוא בת זוג קלושים מאוד.. מה גם שהבנות במסיבות האלו הן המיץ של הקקי בד"כ
כך שהרבה אנשים בוחרים לצאת לפאבים, ולנסות להכיר שם..ובפאבים האלה משמיעים מוזיקה ידידותית לבנות ארצנו, שזה שירים של גאנז אנד רוזס, היהודים וכו'......
ובנוסף לכך, בכלל יש לנו מדינה לא כזאת מרובת אוכלוסיה אחרי הכל גם להרבה אנשים אין את הכסף לצאת כל שבוע למועדון ולשלם את הכניסה יחד עם השתיה וכל הנלווה..
אז זה מצב בעייתי!


ובקשר לאנגליה...
הבנתי שעכשיו מה שבמיינסטרים שם זה כל הדאנס סטייל לאסגו..
ולא ראפ וכל החרטה הזה...

Old Post Oct-27-2005 01:22 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > שאלה למר גלן הולמס
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother ID from Erik K mix [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNuNRG - "United For Love" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!