May-30-2002 10:27
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Andreas Kremer - The way of the drum EP...wete niet of hij al gerelled is.....moet iemand ander smaar effe zoeken..mzzl!
Is trouwens ene echte beuk-plaat (techno)
May-30-2002 12:13
AFA
Junior tranceaddict
Registered: Mar 2002
Tering wat is Die nieuwe Arome lekker zeg.
Scot draaide hem een tijdje geleden al (DJ Scot Project - Live @ Cosmic Energy 16-03-2002) en sindsdien zit ik al op deze te wachten.
Mzl
May-30-2002 12:25
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
uuh vraagje, ik had dus al deze track voor best een lange tijd maar dat was dan dus een rip ofzo.. maar hoe zit dat dan want anders was het wel een erg goede rip/edit/wat ever ?? maar het blijft een top tune! heerlijk nummertje!
uuh vraagje, ik had dus al deze track voor best een lange tijd maar dat was dan dus een rip ofzo.. maar hoe zit dat dan want anders was het wel een erg goede rip/edit/wat ever ?? maar het blijft een top tune! heerlijk nummertje!
dit is een Plastic_Boy-Silver_Bath-Fixed-Vinyl-2002
De eerst keer zaten er zeker haken en ogen aan die plaat , dus rippen ze m opnieuw.
May-30-2002 21:41
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by TimeportE
Nou, de eerste versie kwam van een album sampler af. En meestal staan daar niet de hele tracks op. De rip was dus helemaal perfect, maar er zat een fade-out op het eind aan, en dus geen volledige track.