|
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן... יום רביעי זה הבגרות בתנ"ך
שמע... זה די בעיה לארגן את זה כלכך מהר
וחוצמזה אתה לא בא לשבת שם חצי שעה, ויותר מזה זה כבר בעיה כי צריך עוד להספיק ללמוד... |
ראסמי צודק ...
לא יודע - צריכים לחשוב מתישהוא על תאריך שנוח לכולם ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|