|
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jun-27-2002 20:26
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
|
|
|
Deze is ook leuk, gedaan door postinggirl op FOK!
http://members.lycos.nl/Linking_Girl/
Zucht. Ik ben 21 en voel me nu al oud en saai. Depri begin van een nieuw stukje? Er is een aanleiding voor. En die aanleiding heet: De Breezer-girl. (Allergisch voor generalisaties en vooroordelen? Je kunt nu nog afhaken.)
Wat? Je kent het niet??? Toch zul je ze heus wel eens in je buurt gehad hebben. Die kans is zelfs heel erg groot, want het is een ras wat zich rap vermenigvuldigt. Inmiddels is het een ware epidemie. De stereotype Breezergirl zijn erg makkelijk te herkennen. Neem deze checklist.
Het giechelt.
Het heeft een lege, tamelijk domme blik in de ogen.
Het is meestal tussen de twaalf en achttien jaar oud.
Het luistert veelvuldig naar Gigi D'Agostino. Eigenlijk naar alles wat tmf draait, goed of niet. Daar denkt het dan ook niet veel over na.
Het heeft een sigaret in de mond.
Het haar zit zo doorsnee mogelijk, soms opgesierd met een felgekleurd nep-haarstukje of een permanentje.
Het smst zich helemaal suf.
Het heeft een eigen pagina op cu2, vaak vol met foto's van haar bijna identieke vriendinnetjes.
Het doet veelvuldig mee aan tmf's sms-pollen e.d. Voor véél euro's per berichtje.
Het leest Break-Out (twee columns geleden al over gehad).
HeT kAn NiEt TyPeN.
Het draagt hoepel-oorbellen.
Het draagt een string.
Die string zit altijd onder een superstrakke broek (vaak hoog water) en steekt er vaak bovenuit.
Die broek is in veel gevallen licht-doorschijnend wit.
Erboven zit een topje dat in de meeste gevallen boven de navel komt. In die navel bevindt zich vaak een glinsterende piercing.
En het geheel ziet eruit alsof het van de markt of de Box komt. Goedkope stofjes, vaak felle dierenprints en vaak net wat te glimmend.
En het geheel ziet er verder bijna exact hetzelfde uit als de outfit van haar hele club vriendinnen, eventueel in een andere kleur. Want de Breezer-girl wil onder geen beding opvallen.
En het allerbelangrijkste: Het zuipt Breezers tot het er (letterlijk) bij neer valt.
Klinkt eng hè?
En tegelijkertijd is het gewoon erg grappig volk, om de simpele reden dat ze niet weten hoe ze zichzelf te kijk zetten. Ondergetekende besloot een poosje geleden eens naar de kermis te gaan in een nabijgelegen dorpje. Altijd lachen, altijd gezellig, en dè verzamelplaats voor Breezer-girls per uitstek. Het kruipt er allemaal bij elkaar in en om de attracties terwijl de rest van het volk (waaronder ikzelf) voornamelijk vanaf het terras toekijkt hoe deze meiden zich over het plein bewegen in hun te kleine shirtjes. Hopend eindelijk die leuke jongen te kunnen krijgen. En daar moet natuurlijk groot materieel (lees: overdadige make-up en te weinig kleding) voor worden ingezet. Psychologen zouden hier werkelijk hele stukken over kunnen schrijven.
Maar ja, om nog verder in het wereldje van de Breezer-girl te duiken kan je toch beter dat terras verlaten. En dat deed ik dan ook. En ach, zo'n attractie is eigenlijk ook gewoon leuk.
Ik rekende af en nestelde mezelf in de polyp. In het bakje naast dat van mij: Twee meisjes die exact voldeden aan bovenstaande checklist. In de rest van de bakjes ook, afgewisseld met voornamelijk tien-jarige jochies, maar goed, laten we het maar bij deze twee houden. Ondergetekende noteerde onderstaande conversatie.
"O, het beweegt."
"Hihihihi."
"Volgens mij is dit heel erg eng." (dozige blik in de ogen....)
"Hihihihi."
(Polyp trekt op)
"Whaaaaaaaaaaaa!"
"Hihihihi."
Ieieieieie, het trilt!
"Hihihihi."
"O, dit is engggggg......."(kijkt bang)
"Hihihihi."
(Polyp gaat hoger en harder)
Meisje kijkt met ogen als schoteltjes en zit ineengedoken in bakje. "Help!"
Meisje erlangs giechelt nog altijd en zingt vol enthousiasme mee met Gigi D'Agostino en swingt in haar bakje mee. Zwaait naar identieke vriendinnen langs de kant "Hi, hihihihihi!"
Bang meisje gaat ook meegiechelen en meezingen. "near a tree by a river there's a hole in the ground, where an old man of aran, goes around and around......" Handjes los, jaaaaaaaaahhh!!!!!
En gezamenlijk komen ze niet meer bij.....
Bang meisje bij het uitstappen enthousiast roepend tegen haar vriendinnetjes: "Moet je echt meemaken, dat is leueueueuek!!!!! Hihihihihi!"
Onderdertussen begon ook ondergetekende (die aanvankelijk vrij serieus in het bakje stapte) ongemerkt enthousiast te worden. Al dat licht, al die harde, veels te vrolijke bonkende muziek die ik anders bijna nooit leuk vind maar daar opeens wel......Ongemerkt begon ik de plaat van Gigi D'Agostino mee te playbacken "near a tree by a river there's a hole in the ground, where an old man of aran, goes around and around......" en kwam ik in een onwijze gichelbui toen het apparaat in zijn 'turbo' gezet werd. "Hihihihihihi, dit is leuk!" gilde ik bijna uit (Ik kon me nog net inhouden). En vol enthousiasme sprong ik met een grijns van oor tot oor het bakje uit aan het einde.
Help.....Ik geloof ècht dat het besmettelijk is *slik*.
|
|
Jun-27-2002 20:40
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Jun-27-2002 20:45
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Jun-28-2002 06:36
|
|
|
 |
 |
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002
|
|
|
Jun-28-2002 07:45
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:05.
Forum Rules: