Over een weekje is het weer zover! Dan gaat het nieuwe F1-seizoen van start... En het lijkt opnieuw een seizoen vol afwisseling te gaan worden, zonder uitgesproken favoriet.
Reden genoeg om de uitdaging aan te gaan en je met een flinke dosis inzicht te ontpoppen tot succesvolle manager:
Blij om te zien dan de wintertijden van BWM zich niet voort zetten in het nieuwe seizoen, maar dat ze wel degelijk de snelheid te pakken hebben. Jammer dat Ferrari en misschien ook wel Renault een beetje tegenvallen. Ben benieuwd naar de race morgen (vanacht )
Mar-15-2008 13:20
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
I have a shitty team
Mar-15-2008 16:17
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by M_Peror
Vorig jaar na een goede start afgezakt naar de middenmoot, dit jaar wil ik het beter doen!
Bij mij was het net omgekeerd
Afgaand op de qualificatie ziet het ernaar uit dat ik opnieuw in de middenmoot zal starten dit seizoen..
Mar-15-2008 17:21
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Ik had al niet veel punten voor de kwali, en nu had ik na de eerste ronde alleen nog een half chassis en een halve motor over Na ruim een halve wedstrijd had ik niks meer