|
יפה מאוד! אהבתי!
עדיין מזכיר את סיגנון "אולד סקול" שדיברנו עליו.
אבל אתה יודע מה?
הפעם דווקא זה היה עשוי יפה מאוד, קצת מודרני אפילו.
הרבה שכבות סאונד יצרו הרמוניה עשירה, עשויה בסדר גמור.
הסאונד הכללי קצת חלש ולא ממש מלוטש ובהיר, אך בכל זאת טוב.
היו מעברים שיצאו לך ממש פגז והיו כאלו שפחות... אולי זה עניין של טעם.
שילובים יפים של צלילים עם מנגינה טובה.
מלודיה שממש לא הייתה מביישת מפיקים מהשורה הראשונה.
עליות וירידות מעניינות, עשויות טוב.
כניסות טובות, במיוחד של המנגינות והנושאים.
טראק כזה בהחלט ראוי לרמיקס של אומן עולה או לשלוח לתקליטנים בחול שיתנו לך ביקורת.
אני לא חושב שהטראק מושלם אבל הוא ממש מגובש. אפילו אם הוא לא מעולה אז אפשר לראות את זה כסיגנון שלך.
|