Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
בחור אני מבקש ממך לעזוב את המקום.
חחחח סתם סתם
נישמע כמו להיט מתוכניות הצהריים של
ID&T
של פעם.
את הסאונד עצמו ממש לא אהבתי, שמעתי את הטראק באוזניות עם סאונד "נייטראלי" דיי טובות שנחשבות למייצגות באס טובות ולמרות זאת היה קשה לי להאזין לטראק - ממליץ לך לטפל באיזור ה-60 הרץ כי זה ישפר את הטראק המון לפי דעתי.
בנוגע לרעיון - אהבתי כשהבלאדהוד גאנג עשו את זה אבל עדיין חידשת משהו, אני לא אוהב את הסיגנון אבל אין לי יותר מדיי תלונות, אוליי הייתי מוסיף עוד איזה סינט למען הסדר הטוב.
Dec-16-2009 01:50
uzi
mellomaniac
Registered: Sep 2004
Location: Israel
טרחתי לשמוע את זה ו....
אני המום, זה דווקא טוב!
אם "מרקו וי" היה מנגן לי כזה דבר, לא הייתי מתפלא בכלל.
לכלכת את הצלילים בטוב טעם.
זה לא "מרגש" אבל זה חזק ומרשים. יש בזה משהו
groovy
מאוד.
ויבר, זה באמת נישמע כמו להיט מתוכניות הצהריים של
ID&T
של פעם ואפילו יש הרבה במות בפסטיבלים הולנדיים שהמוזיקה הזו מככבת בהם.