|
אני ממש נהנה לקרוא את התגובות שלכם.
אני גם מתגעגע לחלק מהשמות שהעלתם פה.
יש כל כך הרבה למה להתגעגע כשאני חושב על זה... פשוט לא יאומן.
אולי בגלל שאז הכל היה חדש?
אולי בגלל שאז היה קשה להשיג?
אולי בגלל שהיום אנחנו רגילים לשפע החומרים וזמינותם באמצעי תקשורת שונים?
אולי בגלל שאז היו דברים יותר טובים מאשר היום? ואולי לא?
הינה כמה דברים שאני מתגעגע אליהם:
DJ Precision (Pascal Van Eijk)
לתוכניתו, להפקותיו, לליבלים שלו, לחומרים המיוחדים שרק הוא היה משיג שלא שודרו עד עצם היום הזה.
הכל מתועד אצלי. 
Leon Bolier
בסיגנון הטראנס הישן שלו המלודי, המרומם, המרגש והמצמרר.
Ronald Hagen & Pascal Minnaard (signum)
היו ימים שהם היו כל כך טובים. הם חיים בכלל?
Pieter W. Bervoets & Marinus Benno de Goeij (rank1, A.I.D.A., Dutchforce, Benicio, San, the quest, Hidden Sound System)
היו תקופות שהם היו אלופים.
Flutlicht (Daniel Heinzer, Marco Guardia)
איך אפשר להיות כאלה טובים ופשוט להעלם? מעצבן.
Sami Saari (Castaneda, Faraway Project)
כמה הוא השתנה, יא אללה!
Joonas Hahmo & Matti Kotala (alt+f4, Avanto, Magellan Project)
מלודי, מרומם, טראנס טיפוסי ומעולה... ומאז נעלמו עיקבותיהם.
Brendan Webster & David Clifford John Webster (Transa, Ascention, Cascade)
מסוף שנות ה 90, חדשנים מאוד לתקופתם, מעולים ואיכותיים.
כואב לי הלב רק מלהיזכר בהם.
הם עשו טראנס מעולה לפני שידעתי שקוראים לזה טראנס.
לאחר שנים ספורות הם עזבו את הטראנס ודיי מהר הם גם נעלמו.
אין לי מילים מכדי לתאר כמה חדישים וטובים הם היו בזמנם!
זוכרים אומנים קטנים ומעולים שפרצו יפה ונעלמו:
Fractal Structure (Maxim Holod)
Sonicvibe (Grigore Daniel)
Dréas (Andreas Lindell)
השמות האדירים שאילן הזכיר כולל
Oliver Jack Smith & Mark Pledger (Smith & Pledger)
איך הם ברחו לנו?
אני יודע שהם מתארחים בתוכנית
ANJUNABEATS WORLDWIDE
בערוץ הטראנס של
www.DI.FM
Fundamental Recordings
זוכרים את הליבל הטוב הזה? זוכרים את רז ניצן שעבד שם?
רק תסתכלו על השיחרורים:
http://www.discogs.com/label/Fundamental+Recordings
ויש לו גם תתי-ליבל טובים.
הקומפילציות של
Black Hole Recordings.
זוכרים את תקופת הקומפילציות האיכותיות, הטובות והמתקדמות בעולם
in trance we trust, Magik, in search of sunrise
מתגעגע ל"תקופת רשת ג'" של שנות ה 90 כתחנה המובילה במוזיקה העולמית, פופ, דאנס, ועוד.
היום, רוב התחנות ברדיו הם יותר מדי
MTV.
זיכרון מתוק מהתקופה ש
ID&T
הובילו את הטראנס העולמי באירועים, באומנים שהוחתמו, בתוכניות הרדיו, בשיחרורים וכולי.
בתקופה ש
NEXT
הביאו אומנים טובים מחול על בסיס קבוע (פחות או יותר) הייתה קבוצה של אותם הבליינים תמיד נוכחת ומתחבקת בכניסה.
אילן, מינץ, גיל ועוד כמה, יודעים בדיוק על מה אני מדבר.
יש הרבה דברים נהדרים שאני לא מתגעגע אליהם כי היום יש דברים יותר טובים, יותר מתאימים לי, יותר חדשים, אלטרנטיבות חלופיות מוצלחות יותר וכולי.
Last edited by uzi on Jan-04-2010 at 20:48
|