Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > FFWD line-up bekend
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002
Thumbs up FFWD line-up bekend

De line-up van de trucks is bekend...tenminste, de namen van de karren, maar iets over de dj's die erop komen is nog niet echt te vinden..wel dit:

Voorste truck zal die van club Pacha zijn, met oa Tom Harding en Seb Fontaine!! Ik denk dus dat ik alweer weer weet waar ik te vinden ben...tenzij de rest nóg beter is..

Hier is de rest van de line-up te vinden:

FFWD Line-up

Old Post Jul-28-2002 18:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Jammer dat het in Rotterdam is want nu wil niemand mee

(Ajax... *zucht*)

Old Post Jul-28-2002 18:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mastah jc
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2002

kwas vandaag in rotterdam en kzag al posters hangen van tom harding die er sowieso bij zou zijn!!

Old Post Jul-28-2002 19:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for mastah jc Click here to Send mastah jc a Private Message Add mastah jc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

avb en fc, hmm, interresant

Old Post Jul-28-2002 19:34 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by jploveparade
Jammer dat het in Rotterdam is want nu wil niemand mee

(Ajax... *zucht*)

jp maakt toch nie uit.. hiero wil ook niemand mee, maar der was volgens mij een plan om met alle ta's te gaan!! zowizo gaan der een aantal direct naar addiction! (moe je trouwens wel heen hè jp (damn wat klinkt dat bekakt! )

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-28-2002 19:45  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Ltheseus gaat ook in 1 x door!

Old Post Jul-28-2002 19:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

k ga ook zeker weten naar FFWD.......vorig jaar ook fat feesie.....owja k ga trouwens ook naar addiction met igg chicane en yarnie (toch).......schrijf je t ff op new_wave

[edit...ow.....dit was dus pivot...maar die account van yarnie stond nog aan /edit]

Old Post Jul-28-2002 20:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
«O» Dance Theatre zend FFWD in Rotterdam uit via het internet

«O» Dance Theatre en Armin van Buuren mondiaal te zien tijdens Fast Forward

De Fast Forward Dance Parade wordt dit jaar voor de zesde keer gehouden in Rotterdam. Voor «O» Dance Theatre zal het de vierde deelname in successie worden. Fast Forward, vergelijkbaar met de Duitse Love Parade, zal dit jaar naar schatting door 400.000 personen bezocht worden waarbij er een slotfeest wordt gehouden op de Müllerpier in de Rotterdamse haven. «O» Dance Theatre heeft dit jaar gedurende de gehele optocht één DJ op de wagen: Armin van Buuren.

Het solo optreden van Armin van Buuren op de wagen is uniek. Van Buuren is na DJ Tiësto een absoluut fenomeen in de DJ-wereld. Net als Tiësto draait deze sympathieke Leidenaar over de hele wereld, met als recent hoogtepunt zijn tours door Amerika en Australië. Aangezien Tiësto dit jaar ontbreekt op de Fast Forward is het optreden van Van Buuren één van de hoogtepunten van de parade. «O» Dance Theatre is dan ook bijzonder trots om deze populaire DJ op de truck te hebben.

Voor een aantal partijen is de combinatie «O» Dance Theatre/Armin van Buuren/FastForward aanleiding geweest om een plan op te zetten waarbij de beelden van de wagen met Armin van Buuren en de parade direct naar het internet worden gezonden. «O» Dance Theatre streamt al enige tijd de beelden van de zaterdagavond de (S«O»S) naar het internet. Zodoende kunnen de mensen thuis zien wat ze missen. Voor «O» Dance Theatre en Fast Forward is het live streamen van beelden naar het internet een unieke gebeurtenis; van een normale kabelverbinding met het internet is immers geen sprake.

De verbinding met het internet zal tot stand worden gebracht in samenwerking met de mobiele netwerkaanbieder O2. Haar GPRS netwerk maakt deze ‘uplink’ mogelijk. De beelden worden vanaf het netwerk van O2 met behulp van internettechnologie van E-office doorgezonden naar het internet. Vanaf het internet worden de beelden doorgezonden naar iedereen die graag even wil kijken hoe het is op de wagen van «O» Dance Theatre en op de fast Foward. Middels twee camera’s, welke kosteloos ter beschikking worden gesteld door Axis Communications, kan de kijker thuis kiezen welk beeld hij wil zien; het beeld van de DJ of het beeld van de 2 kilometer lange optocht, gezien vanaf de truck. O2 zal de beelden tevens doorzenden naar de XDA gebruikers. De XDA is de nieuwste ‘handheld’ wireless computer van O2.

De optocht trekt op zaterdag 10 augustus door het hart van Rotterdam. De start is rond 12 uur op de Schiedamsedijk. De eerste wagen zal rond 16.00 uur aankomen op de Mullerpier in Rotterdam. Over de plaats van de «O» wagen in de optocht heeft de organisatie van de Fast Forward nog niets losgelaten.

Old Post Jul-28-2002 23:53 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Seb Fontaine niet op FFWD
De line up voor de FFWD is bijna rond. Inmiddels is ook de eerste afzeggening bekend. Seb Fontaine zal niet meerijden op 10 augustus in Rotterdam.

Bron: partyscene.nl

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-31-2002 06:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

mmm ik wil er dus wel erg graag heen, maar wie van de TA's gaan nog meer "alleen"" ? zijn er plannen om samen te gaan, optimus jij ging toch ook alleen of hoe zat dit..

of zien we dat op addiction wel ofzo.. ??

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-31-2002 12:22  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Be Cool!

ik wil wel, maar dat hangt nog van een paar dingetjes af (o.a. wie er meegaan naar addiction) en kmoet alles nog overleggen met partymaat dr. kuipers die nog steeds ergens in portugal ligt te bruinen in de zon met een paar senoritas.. ik meen dat ie na het weekend weerkomt ofzow, dus tot die tijd is alles nog open voor mij

ALS ik FFWD meepak ga ik ook naar een afterparty en wat dan ook zeker is is dat ik tussendoor ga slapen (kwil nog nie verongelukken nl.)

Hard = goed

Old Post Jul-31-2002 13:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

quote:
Seb Fontaine niet op FFWD

ik zag t....DAMN!!!!!!!

Maar ik ga waarschijnlijk met Funk Einsatz, en anders ben ik in principe ook alleen, al gaat er wel een shitload aan bekenden van me, maar ik wil niet in een grote groep mensen zitten die lopen te klagen dat ze dorst hebben en weg willen enzo, dus de TA'ers zijn wel een geschikte groep mensen

Ik hoor wel wie er bij de warming up af wil spreken...

Old Post Jul-31-2002 13:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > FFWD line-up bekend
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNo Good Description for this track...TRY and ID...might be hard! [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSyncrotron - Deep Thought (Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:37.

Forum Rules: