|
אהה נו, פיספסת אות בכותרת, בטח שאני מכיר אותו, עוד כשהייתי ילד קטן והוא הפיק את הטראנס-ערסים שלו חחחח
דווקא האלבום הכי רציני שלו לא הצליח וכנראה שנמאס לו מכל הסיפור, אין יותר מדיי סיבות לעשות מוזיקה אלקטרונית אתה יודע...אם נמאס לך אז אין סיבה להמשיך.
או כמו שלוק צ"ייבל ניסח את זה לא מזמן:
I'm making underground music? what am i an idiot?!?!

|