|
| quote: | Originally posted by Optimus
klopt ja... op PF wordt Liebing ook een beetje de grond ingetrapt door de hardstyle liefhebbers... want ze vonden het nieg genoeg beuken...
van mij kreeg ie wel een applausje hoor, net als Picotto... al draaide de laatste écht bagger... |
lol het leek echt compleet nergens naar, 80% van zijn nummers waren COMPLEET RUK. funky zooi ofzow.. leuk voor thuis maar niet op zon feest en dat dan ook wel op prime-time. erg jammer dus.
Chris liebing vond ik echt ontzettend gaaf! vond al dat ik veel nummers herkende , maar dat kwam dus door de 'hitjes' die ie draaide, wat ik overigens niet erg vond.
maare van dat uitfluiten heb ik zelf niet veel meegekregen, maar zoiets doe je gewoon niet. Ik vond Dana ook ruk , maarja ik ga niet me middelvinger op lopen steken ofzow 
als ik zag watvoor paupers er liepen verbaast het me nix dat er middelvingers opgestoken zijn , en zelfs gegooit met dingen d8 ik??
maarja..hoop dat id&t weet dat hardhouse en techno niet samengaat, en al helemaal niet in 1 zaal.
volgend jaar maar 3 editions ofzow... en dan ff speedy j ,umek en rush uitnodigen! 
maarja op naar mysteryland (hoop ik)