|
ik ben afterhourpower, ik werk voor trance.nu als party reporter, en als content editor. hierdoor kom ik de laatste tijd vrij vaak in Kremlin als VIP, komende zaterdag weer bij ITWT 7 releaseparty 
Check 2 party reports van mij hier:
Armin van Buuren release party:
http://trance.nu/v3/article_ArminReleaseAVB.php
2 Days of Kaos met tiesto, fijneman en ferry:
http://trance.nu/v3/article_2daysofkaos.php
ik ben 20 jaar, woon in Utrecht en studeer communicatiesystemen. ik was altijd een fan van matt darey maar die heeft al tijden niets meer uitgebracht. voor de rest een groot van van laurent veronnez die ik ooit nog geinterviewd heb op trance.nu
Daarvoor ben ik nog betrokken geweest bij de mp3 site Royalclub, waar ik samen met Mentall (tegenwoordig D-Factive) de trance sectie een tijd lang heb onderhouden. Helaas ging de site ten onder aan gebrek aan servers
Ben in 1999 begonnen met magik 2, en heb veels te veel cd's gekocht voor mijn beperkte budget toentertijd. Tegenwoordig maak ik zelf wat mixjes op de computer die worden binnenkort uitgezonden op een piratenzender hiero in Utrecht. Bezoek tranceaddict al jaren, maar keek zelden op het forum.
Kom regelmatig naar tranceaddict forums tegenwoordig om me eens even lekker uit te leven op illegaal gebied, aangezien we op trance.nu stricte regels hebben qua geouwehoer over mp3s enzo.
ik vind het hier erg gezellig altijd
cheers 
Tim aka afterhourpower
___________________
bah
|