|
היי, מכיר את הדיאלוג המטומטם הזה שתמיד יש עם אנשים שלא אוהבים את הסגנון וטוענים שהוא מונוטוני
זה כמו להגיד שאתה לא אוהב שינה כי אתה לא ער בה
http://www.youtube.com/watch?v=_JxCrsQiTzc
אתה חייב לראות את זה עוזי
Last edited by Viber on Mar-03-2010 at 21:46
|