|
| quote: | Originally posted by Viber
כן הא...עולה לך הרבה כל השטח אחסון הזה |
חחחחחחחחח
אפשר לחשוב... כמה שטח איחסון נדרש בשביל הודעות כמו
"הפורום מת".
כבר אמרתי בעבר שיש מלא אתרי חדשות, כתבות, סיקורים ושידורי תוכניות מוזיקה, שעדיפים על הפורום הזה.
פה זה מקום לפיטפוטים, כך אני רואה את זה.
אני חייב הודות שיכול להיות מעניין לו כל אתרי קהילות אוהבי הטראנס בישראל יתאחדו לאתר גדול אחד, במקום הרבה אתרים ופורומים קטנים.
Last edited by uzi on Feb-07-2010 at 13:41
|