|
קטע חביב אבל לא הייתי שומע פעמיים.
מסוג הפרוגרסיבים המרוממים עם צלילים מבריקים פלוס ווקל עם אפקט סוחף.
חבל מאוד שהמלודיה חוזרת על עצמה יותר מדי ובאמצע הקטע פשוט נמעס מהכל!
אם היה פה איזה רמיקס של
DJ SHAH
כטרנס או כצ'ילאווט אז אולי זה היה מרשים אותי יותר.
עבורי, זה "דאנס נעים" שכזה.
|