Capital presents Paul van Dyk @ Club « O » [6 Juli 2002]
The « O » in Den Haag doet iets ongelofelijk voor de teleurgestelde partypeople die de line-up van Sensation white klote vinden.
Op 6 juli 2002 tijdens Sensation White zal in de « O » the one and only mister PAUL VAN DIJK draaien. Dit lijkt mij zo een verschrikkelijk goed alternatief voor de peoples die niet naar Sensation gaan.
Een verdere line-up is nog niet bekend maar ik ga ervan uit dat de gasten van de « O » ons niet geen teleurstellen. De grote jongens van ID&Shit kunnen een hoop leren van de gasten van de « O ».
Last edited by eXos on Jul-04-2002 at 12:27
Apr-30-2002 15:52
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
jaja.. maar bij sensation.. gaat het niet om het feest he.. maar om de hele "sfeer".. de lampjes etc.. maakt nie uit wie er staat of wat er gedraaid word toch.
Originally posted by MaGiK54
The « O » in Den Haag doet iets ongelofelijk voor de teleurgestelde partypeople die de line-up van Sensation white klote vinden.
Op 6 juli 2002 tijdens Sensation White zal in de « O » the one and only mister PAUL VAN DIJK draaien. Dit lijkt mij zo een verschrikkelijk goed alternatief voor de peoples die niet naar Sensation gaan.
De grote jongens van ID&Shit kunnen een hoop leren van de gasten van de « O ».
Mja psies,en t scheelt een heleboel eurootjes...
Als in de <> TMFertjes gaan komen,dan pas spring ik de barricades op
Maar dat zal wel loslopen want ze hebben nu prima alternatieven zoals sensation,trance energy,innercity etc etc,zelfs qontact lijkt te worden bestormt door meer TMFertjes dan de eerdere qontacts,2 bad majah,we trekken wel weer verder
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Apr-30-2002 21:21
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!
BETUUUUUUUUUUUUUR
Ik ben van de partij
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-01-2002 09:47
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Mij gaat het nou niet echt om de lichies, toeters en bellen. Bij mij gaat het juist puur om de muziek. Dit moet goed zijn. De lichies, toeters en bellen zijn een bijsmaak, die sfeerverhogend kan werken.
Als de muziek niet top is, dan kunnen ze de mooiste lasershow ter wereld hebben, maar dan heb ik een butt-avond.
Mijn perfecte avond is dan ook eerst zorgen voor een goeie line-up en dan eens gaan kijken naar het decor en licht.
Bij Sensation kijkt men eerst naar de lichies en dan pas naar de muziek. Dit is dan ook de reden waarom Sensation niet voor mij is weggelegd.
May-01-2002 10:19
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
dis vet kheb pvd nog nooit live gezien dus die willik welles een x zien draaien..sensation skip ik toch zowiezo dus als et niet te duur is (:P) gak hier wel heen
Originally posted by John
dis vet kheb pvd nog nooit live gezien dus die willik welles een x zien draaien..sensation skip ik toch zowiezo dus als et niet te duur is (:P) gak hier wel heen
entree normale SS is 11 euro. Bij SSpecial wasset 13 euro meen ik.. dus t al wel 13 euro zijn
May-01-2002 21:50
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
quote:
Originally posted by Optimus
entree normale SS is 11 euro. Bij SSpecial wasset 13 euro meen ik.. dus t al wel 13 euro zijn
whehehe thanks...das een stuk goedkoper dan sensation :P en de trein van dordt naar den haag is ook goedkoper als ik maar geen dure taxi hoef te nemen hehehe
Best wel flex eigenlijk, eens ff kijken of ik Kolkiewolkie zo gek krijg mee te gaan...
May-01-2002 22:11
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by John
whehehe thanks...das een stuk goedkoper dan sensation :P en de trein van dordt naar den haag is ook goedkoper als ik maar geen dure taxi hoef te nemen hehehe
mwah, der rijdt een tram vanaf centraal+nachtbus terugweg naar centraal
May-01-2002 22:11
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
quote:
Originally posted by Optimus
mwah, der rijdt een tram vanaf centraal+nachtbus terugweg naar centraal