|
Haha, ik dacht al, waar is die BeLLiE de laatste tijd Lamme streek om iemand een beetje te hacken voor een TA accountje...
Trouwens, liep jij nou ook op Extrema rond ofnie? Volgens mij liep jij samen met een meisje richting VIP toen het zo onwijs aan het regenen was, ik stond toen te schuilen bij de hamburgertent en twas daar wel gezellig, dus ik had weinig zin door de regen naar je toe te lopen 
|