|
www.dailys.se
Lirar bra hardtrance på nedervåningen på fredagar. I september kommer en ny tranceklubb öppnas på Dailys under lördagkvällar som bara kommer spela elekroniskt..
Klubben kommer dessutom drivas av vertigos gamla kung Eddie Cabrera.
Av vad jag har hört kommer Eddie att lira musik där som vanligt, vilket han gör bra.
Ngt att se fram emot hoppas jag, kan nog bli riktigt bra...håller tummarna.. 
|