|
אחים שלי, קאונטר סטרייק זה משחק פצצה אמנם, אבל אנריל טורנאמנט שולטטטטטטטטטטט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
למה? יותר אדרנלין, יותר אקשן, יותר מפות, יותר סוגי משחקים, יותר שינויים למשחק שיהיה טעם וריח........... פשוט יותר.....
מישהו מסכים איתי??
___________________
|