|
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
WP-gewijs is het weeral geen sinecure, gezien het aantal punten dat de grote kanonnen kosten. Pak een Gilbert, Cancellara en Boonen, en het budget is al op
Soit, op koersgebied denk ik dat we een heel mooi voorjaar tegemoet gaan. De absolute top lijkt breder dan ooit, voor elke koers kan je bij wijze van spreke 20 favorieten benoemen, terwijl dat de voorbije jaren wel al eens anders was. Bovendien heb je met Sky en Radioshack twee hyperprofessionele topploegen bij, waardoor er meer grote blokken zijn die de koers in handen kunnen nemen en de hegemonie van bijvoorbeeld Quickstep kunnen doorbreken. Dat alles gaat volgens mij voor een ander koersbeeld dan de voorbije jaren zorgen, veel minder gecontroleerd en vol met verrassingen.
Plus, voor de heuvelklassiekers zullen er sinds lang weer Belgen meespelen voor de knikkers. Op zich vond ik het steeds geweldige koersen om te zien, maar geef toe, het is toch net een stuk spannender als er een Belg mee vooraan rijdt op La Redoute of de Cauberg.
Ik hoop alleen dat die strandjeanette van een Haussler niks wint ^^ En dat Boonen weer een dubbel pakt op de kap van Devolder, waarna die laatste definitief breekt en in huilen uitbarst. 
Feb-23-2010 18:38
|
|
|
 |
 |
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003
|
|
|
Feb-24-2010 19:34
|
|
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Apr-04-2010 10:49
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:26.
Forum Rules: