|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by basvh
.. maar mooiste discovery prog is scrapheap. dan moeten 2 teams met behulp van onderdelen op een vuilnisbelt bv een trike maken. of een bootje, catapult, onderzeeer. echt gaaf prog, soort a-team maar dan echt. |
supercool indeed, alleen jammer dat ze de oude afleveringen tot in de oneindigheid herhaald hebben (zoals wel vaker trouwes)... nieuwe zijn nou aan de gang en ik vond vooral die sloopmachinges BRILJANT!
(voor degenen die het nie weten: ene team had een eenvoudige ram gemaakt, maar dat andere team zette in 10 uur tijd een complete kraan in mekaar, inclusief compleet hydraulisch systeem en grijper )
andere progjes op de discovery kan ik alleen maar in lamme toestand naar kijken (tussen feesten en slapen in bijvoorbeeld!!)
verder: tour de france gaat altijd langs me heen omdat ik dan @ 'work' ben, hoewel ik het wel weer supercool vind als NL de eerste 3 plaatsen inneemd zoals laatst een keer het geval was (meen ik) ... en nieuws.. mja, de sp!ts lezen, meer niet (waarin ook die overmaatse kwal aan bod kwam)
als ik dan toch tv kijk moet de gedachte eigenlijk op nul.. lekker domme tekenfilmpies kijken die nergens over gaan maar toch te volgen zijn (dragonball Z, johny bravo, ed edd $ eddy bijv. .. pure dope )
en o ja, er is op yorin tegenwoordig een supergave serie aan de gang.. alleen zon walgelijk tijdstip (dinsdagnacht van 0.30 tot 1.30).. amazon heet dat meen ik
ow, ik dwaal af van de topic 
|
Jul-25-2002 08:49
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Jul-25-2002 11:35
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:59.
Forum Rules: