Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dit was het nieuws
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002
Dit was het nieuws

Ik zat vandaag ff de Tour de France te volgen, met de geweldige prestatie van Michael Boogerd, en ik vroeg me af of ik nou de enige ben die overdag dit af en toe kijkt..

Ik ben ook nogal Discovery/National geographic kijker, en ik zag op het nieuws dat er een reuzeninktvis was aangespoeld, waarvan ze in eerste instantie dachten dat het een nieuwe soort was, maar dat was niet zo, bla bla bla..

mijn vraag is: Waar intresseren jullie je voor op het nieuws of in andere documentaires enzo?

...behalve natuurlijk Battlefields op discovery van 12 tot 2 snachts, als je niet kan slapen, of zat bent...

Old Post Jul-24-2002 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

rex hunt

1 of ander visprogramma op discovery.
Kijk ik meestal onder het eten.

en tell sell natuurlijk !!

Old Post Jul-24-2002 21:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mastah jc
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2002

pff nu in de vakantie voer ik nooit een zak uit dus ik kijk de tour de france wel regelmatig en ik zap nu zoveel dat ik alle tell sell reclames en discovery programma's wel ken ghehehe nee maar sport nieuws wilk wel altijd zien en het nieuws pak ik soms ook wel mee hoor

Old Post Jul-24-2002 21:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for mastah jc Click here to Send mastah jc a Private Message Add mastah jc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

Tour de France kan k dus echt NIET kyken... vinnet oersaai om urenlang naar een stel fietsende kerels te staren

Maar discovery en NGC kyk k ook wel regelmatig... vooral documentaires over het Heelal, Mysterieuze (zee)dieren, wetenschap (als in technologieën) en nog meer, vinnik erg cool!! Gewoon van die programma's die ervoor zorgen dat je er zo by zit

Old Post Jul-24-2002 21:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

kijk heel veel naar discovery vind het echt gaaf, alle soorten docus kijk ik naar maakt mij eigenlijk niet veel uit. maar mooiste discovery prog is scrapheap. dan moeten 2 teams met behulp van onderdelen op een vuilnisbelt bv een trike maken. of een bootje, catapult, onderzeeer. echt gaaf prog, soort a-team maar dan echt.

Old Post Jul-25-2002 08:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Volg de Tour voornamelijk op internet en op radio 1 op het werk. Gisteren om 5 uur naar huis gescheurd om de finish te zien, heb de laatste 6 km nog kunnen kijken De tour is de enige ronde die ik volg.

Verders ben ik ook een discovery-addict. Eigenlijk alles wel een beetje van Discovery kijk ik. Er is tegenwoordig haast geen ruk op TV, dus dan gaat hij automatisch op Discovery .

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-25-2002 08:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by basvh
.. maar mooiste discovery prog is scrapheap. dan moeten 2 teams met behulp van onderdelen op een vuilnisbelt bv een trike maken. of een bootje, catapult, onderzeeer. echt gaaf prog, soort a-team maar dan echt.

supercool indeed, alleen jammer dat ze de oude afleveringen tot in de oneindigheid herhaald hebben (zoals wel vaker trouwes)... nieuwe zijn nou aan de gang en ik vond vooral die sloopmachinges BRILJANT!
(voor degenen die het nie weten: ene team had een eenvoudige ram gemaakt, maar dat andere team zette in 10 uur tijd een complete kraan in mekaar, inclusief compleet hydraulisch systeem en grijper )

andere progjes op de discovery kan ik alleen maar in lamme toestand naar kijken (tussen feesten en slapen in bijvoorbeeld!!)

verder: tour de france gaat altijd langs me heen omdat ik dan @ 'work' ben, hoewel ik het wel weer supercool vind als NL de eerste 3 plaatsen inneemd zoals laatst een keer het geval was (meen ik) ... en nieuws.. mja, de sp!ts lezen, meer niet (waarin ook die overmaatse kwal aan bod kwam)

als ik dan toch tv kijk moet de gedachte eigenlijk op nul.. lekker domme tekenfilmpies kijken die nergens over gaan maar toch te volgen zijn (dragonball Z, johny bravo, ed edd $ eddy bijv. .. pure dope )

en o ja, er is op yorin tegenwoordig een supergave serie aan de gang.. alleen zon walgelijk tijdstip (dinsdagnacht van 0.30 tot 1.30).. amazon heet dat meen ik

ow, ik dwaal af van de topic

Hard = goed

Old Post Jul-25-2002 08:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik kijk normaal nooit overdag tv maar gister was wel lol.. ik en een vriend liepen door de v&d en er stond zon klein tv'tje en daar zagen nogal verbaast dat boogert 7 min voorsprong had op het peleton..
dus na wat verder door de stad gelopen te hebben liepen we opeens zo'n Megapool binnen. alle schermen: boogert nog steeds 1ste.. dus daar hebben we gewoon nog een kwartier lopen kijken.. daarna naar huis gegaan om het einde te zien!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-25-2002 09:22  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Overdag tv kijken vind ik niet zo leuk, er is dan ook vrij weining aanbod. Als ik kijk kijk ik meestal een filmpje die ik opgenomen heb ofzo. 's Avonds kijk ik ook niet echt veel, aangezien ik meestal 4 avonden per week weg ben. Kijk wel op zaterdag altijd Kopspijkers en dit was het nieuws en op zondag Studio sport.

Een aanrader voor iedereen die van comedy houdt: kijk vanavond om 23.55 naar Net 5, Coupling. Echt lachen is dat.

PS: Kolkiewolkie, ik verbaas me altijd over jouw antwoorden (in positieve zin), altijd vrij lang en onderbouwd.

Old Post Jul-25-2002 10:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Smile Tongue

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
PS: Kolkiewolkie, ik verbaas me altijd over jouw antwoorden (in positieve zin), altijd vrij lang en onderbouwd.

hoe langer de replies, hoe minder zin ik heb in werk

Hard = goed

Old Post Jul-25-2002 11:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

hoe langer de replies, hoe minder zin ik heb in werk

Aha, dus je verveelt je vandaag een beetje, hehe.

Old Post Jul-25-2002 12:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hamburgerboefje
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2001

Sinds Cartoon Network bij ons van de kabel is verdwenen en Animal Planet daarvoor in de plaats is gekomen kijk ik overdag eigenlijk nog weinig tv. En s'avonds wordt het bijna altijd toch weer discovery.....als ik met een paar vrienden voor de tv zit te zuipen is het ook een aanrader om Topdate te kijken...altijd grappig... En coupling vind ik trouwens ook super, vooral vorige week!

Old Post Jul-25-2002 14:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for hamburgerboefje Click here to Send hamburgerboefje a Private Message Add hamburgerboefje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dit was het nieuws
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother 1 for i.d. [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarco V - "c:\del*.mp3" (V.I.S.I.O.N remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:59.

Forum Rules: