|
זה לא יחידה של חובשים - זה קורס ...
יש קורס חובשים קרביים שבאים אליו חובשים
מכל מיני יחידות ואז חוזרים אליהם ...
אני יצאתי מטעם יחידת "יפתח" אבל המפקדים בקורס חובשים
רצו שאני ייגש למבחני הדרכה כי הייתי טוב בקורס
ועברתי את המבחנים ...
עזוב סיפור ארוך - הודעתי ליפתח שאני לא חוזר אליהם
והתחלתי בקורס מפקדים ...
בסוף החברה היו על הפנים וביקשתי לצאת מהקורס מפקדים ולקח שבועיים עד שנתנו לי
ולא הסכימו להחזיר אותי ליפתח הזונות האלה
עזוב בצבא הכל סרטים
עכשיו אני בתהליכים לצאת מהבסיס ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Last edited by luckystrike on Aug-04-2002 at 18:51
|