Originally posted by Scorchio
תגובות רק יחמירו את המצב ואנחנו נשאר בלולאה הזאת לנצח
צריך פשוט להשמיד אותם
מסכים איתך בכל מילה
צריך פשוט להרוג אחד אחד
גם אם הוא ילד
ערבי גבר זה ערבי בקבר!
___________________
Aug-04-2002 17:57
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
אלה מיליםםםםםםם
חבל שלא עושים את זה באמת!!!!
להשמיד את כולםםםםםםםםם~!!!!
מוות לערבים
ממות לערבים
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Aug-04-2002 18:08
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
חחח
ראסמי
צריך לעשות בזונות האלה פוגרומים
חבר שלי בא אלי מב"ש לפני כמה ימים
והוא כזה מספר לי שהוא הלך לאיזה תיכון בעיר שם והם בדיוק שמעו על פיגוע אז כולם, וזה היה איזה 4 קומות, מתקרבים לכיוון המעקה שם ומתחילים לצעוק ולזרוק דברים
"מוות לערבים!"
ככה כל היום והם לא נכנסו לכיתות
Aug-04-2002 20:20
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by NyKoN
חחח
ראסמי
צריך לעשות בזונות האלה פוגרומים
חבר שלי בא אלי מב"ש לפני כמה ימים
והוא כזה מספר לי שהוא הלך לאיזה תיכון בעיר שם והם בדיוק שמעו על פיגוע אז כולם, וזה היה איזה 4 קומות, מתקרבים לכיוון המעקה שם ומתחילים לצעוק ולזרוק דברים
"מוות לערבים!"
ככה כל היום והם לא נכנסו לכיתות
ומה זה נותן בדיוק ?
___________________
Never again.
Aug-04-2002 20:27
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
ומה זה נותן בדיוק ?
גבר מזה נותן???
א. זה מוציא לחץ
ב.זה גורם לכל השמאלנים להרגיש חרא עם עצמם
ג. יווואו כמה שאני שונא ת'ערבים....!!!!!!!!!!
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Aug-04-2002 21:10
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
תתעצבנו או תגיבו כמה שאתם רוצים
אבל זה פשוט משגע אותי לשמוע אנשים אומרים להרוג את כל הערבים
א. בגלל שזה בלתי אפשרי
ב. זה לא אנושי ומגעיל אפילו רק בתאוריה
תאמינו לי, זה חבל
אם אתם רוצים קצת שקט באיזור להתנהג ככה רק יעשה את החרא יותר קשה
Aug-04-2002 22:06
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by NaOren
ב.זה גורם לכל השמאלנים להרגיש חרא עם עצמם
הדבר היחיד שזה גורם לי זה להבין כמה מטומטמים אנשים יכולים להיות
Aug-04-2002 22:08
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
אני מזועזע מכם
אתם ישראלים ואתם חיים בתופת הזאת
הקטע של מוות לערבים
זה שחרור לחץ ולהראות סולידריות עם התגובות של הממשלה שלכם
להראות תמיכה ולהראות שאנחנו עם מאוחד נגד עם שמחפש להשמיד אותנו