|
jävligt skönt ställe, hade grymt kul i onsdags, kom dit vid 1 men det verkade lite tomt..jäkligt skönt stämning dock
edit: jag fick ditt pm ida gaby, såg inte dig där..
___________________
Ohm Nama Shivaya
Last edited by Ravesquad on Aug-09-2002 at 11:30
|