Damn wat een superfilm. Echt één van de beste films die ik ooit gezien heb. Film a la Snatch (lijkt er een beeeeetje op) met Samual L. Jackson & die gast van the Full Monty.
Nu is alleen mijn vraag:
1) Dat warehouse waar ze binnenlopen, is dat ook ECHT een club in Liverpool? (En zo ja, wat is de naam?)
2) Als ze die club binnenkomen, welk nr. hoor je dan? Ik dacht eerst aan Warrior - Voodoo omdat het stemmetje erop lijkt maar die is het niet! Het is ook niet Thrillseekers - Syneastasia.. het is het nummer wat daarVOOR komt.
Kunnen jullie me please helpen?
Greetz,
SnuggLe
Jul-31-2002 21:22
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Antwoord vraag 2:
"Warrior"
Written by Woods / Harmer
By kind permission of Chrysalis Music Ltd.
Performed by Warrior
Licensed Courtesy of Incentive Music Ltd.
Warrior - Warrior dus...!!
Jul-31-2002 21:35
basd
progression
Registered: Jul 2002
Daar voeg ik dan nog even aan toe dat Thrillseekers - Synaesthesia wel in de film voorkomt.. Net als Warrior - Warrior dus.
Wat betreft die club... De enige die ik ken in Liverpool is Cream.. Geen idee of dat em is..
Jah dat schijnt echt 'n topfilmpje te zijn ...
We hebbe 'm hier in Delft in de Sneak gehad (Sneak = elke week 'n film die meestal nog moet uitkome, maar je weet van te voren nooit wat 't word - tenminst, das de bedoeling )
Ik moest die bewuste avond natuurlijk weer zelf werke dus kon slechts wat stukjes meekijke ... Eieregooie (die lucky bastard die wel in de zaal zat) kwam achteraf nog naar me toe om te zegge dat ik de aftitelling weer aan moest zette omdat ie Synaesthesia herkende en dat bleek op de aftitelling te zitte ofzo (???)
Jul-31-2002 23:57
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by basd
Daar voeg ik dan nog even aan toe dat Thrillseekers - Synaesthesia wel in de film voorkomt.. Net als Warrior - Warrior dus.
Eh....dat zei ik toch in mijn post, dat het nummer daarvoor kwam?
Aug-01-2002 08:02
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Warrior-warrior is al vettie oud en heb ik me ass off gezocht 2 jaar geleden op napster nog
Is wel een retegoed nummer,k dacht dat rv m zelfs op vinyl had.
Aug-01-2002 08:21
Miss Proximus
titelloos
quote:
Originally posted by Access
We hebbe 'm hier in Delft in de Sneak gehad (Sneak = elke week 'n film die meestal nog moet uitkome, maar je weet van te voren nooit wat 't word - tenminst, das de bedoeling )
volgens mij bestaat de Sneak als fenomeen in heel Nederland
Aug-01-2002 08:23
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Ik heb m ook afgelopen weekend gekeken. Echt een lache film ja. Zou zelf niet weten hoe die club heet.
Ben overigens wel benieuwd naar die pillen die hij heeft gefabriceerd
Aug-01-2002 09:13
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik heb m ook afgelopen weekend gekeken. Echt een lache film ja. Zou zelf niet weten hoe die club heet.
Ben overigens wel benieuwd naar die pillen die hij heeft gefabriceerd
Hahahah, die waren toch nep? De compenenten zorgden voor tegengestelde effecten. Maar oke, de formule voor de echte shit .. dan kan je goede maken. POS 51.. Power of nogwattes...
Aug-01-2002 09:45
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe POS 51.. Power of nogwattes...
Ik moest die bewuste avond natuurlijk weer zelf werke dus kon slechts wat stukjes meekijke ... Eieregooie (die lucky bastard die wel in de zaal zat) kwam achteraf nog naar me toe om te zegge dat ik de aftitelling weer aan moest zette omdat ie Synaesthesia herkende en dat bleek op de aftitelling te zitte ofzo (???)
Neej, ik wilde weten wat die andere was... Warrior dus... maar daar was ik dus al achter En nu moet ik me haasten om je af te lossen... Ownee... ik ben al te laat...
Aug-01-2002 15:56
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
quote:
zeggeh... jij weet dus welke films er op zondag als sneakpreview draaien???