|
בשמחה וששון אחי כל עוד לא תיבהל מאיך שאני נראה אני אשים ג'ל לכבודך

אין לי כסף לשפוך על זה אבל אולי נראה אני אקנה אחד או שניים... אם לך יש כסף אז תביא כמה מאות טובים, יש שם מספיק מה להתלהב ממנו, פעם אחת עברתי שם סתם לקנות קצת, והסתכלתי שם מתחת לדוכן מצאתי מלא קראתי לאבא שלי למה אין סיכוי שהיה לי מספיק מזומן לקנות את זה הוא בא עם הקרדיט קארד ונזק הכיס (אני מניח שזה המובן של הביטוי) הסתכם
ב- 900 ש"ח
[ראה הוזהרת]
___________________
Check My Music
|