Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 2 petites soirées à venir en club...
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
2 petites soirées à venir en club...

1/ Versuz

C ki DJ GEE ?il a fait des trucs connus ???

2/ Matrixx

Je viens d'aller sur le site du Matrixx en Hollande et que vois-je ?ARMIN VAN BUUREN de retour dans ce club où j'ai grandement envie d'aller...
Je n'ai pas de flyer à vous présenter mais sachez donc que les DJs sont Armin van Buuren et Guy ornadel (UK), que l'entrée est de 10€, que la date est le 21 juin et que ce club est super beau!

Voilà, je vais voir ca avec mes collègues car vu comment notre été de parties est mal barré, ce serait un bon compromis cette soirée; finalement, heureusement qu'on fait rien le 21(jour de la fête de la musique : souvenir )

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-07-2003 10:00  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Je ne connaissait pas cette boite le matrixx mais c'est clair que si c'est AvB et Ornadel (que je connait pas de trop) ca sera pas mal comme club je pense

Old Post Jun-07-2003 10:48  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

C pas le club ou James hoden est le resident ?

Old Post Jun-07-2003 12:35  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Le 20 ya Tatana et dave 202 à 2km de chez moi à Nancy, avec sans doute entrée gratuite, donc bon...

Old Post Jun-07-2003 22:49  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Mais que ce passe til dans cette region de la france, a mon avis un vent de hollande ou de belgique a souffler par là, c'est bizarre tous ca

Old Post Jun-08-2003 00:03  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Mais que ce passe til dans cette region de la france, a mon avis un vent de hollande ou de belgique a souffler par là, c'est bizarre tous ca

Un vent de hardstyle plutôt...

Old Post Jun-08-2003 00:14 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by Shito
Le 20 ya Tatana et dave 202 à 2km de chez moi à Nancy, avec sans doute entrée gratuite, donc bon...

oui mais la c le 21...
Clubber or not ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-08-2003 08:34  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by stanymi
oui mais la c le 21...
Clubber or not ?

No, j-pop addict!
Nous n'avons pas les mêmes valeurs!

Old Post Jun-08-2003 08:38 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Lytchix
Un vent de hardstyle plutôt...

j'aime pas ce vent-là, je suis mieux chez moi ! Dave 202 et Tatana a priori c'est plus hardtrance, donc moins bourrin.

Old Post Jun-08-2003 09:24  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003
Re: 2 petites soirées à venir en club...

quote:
Originally posted by stanymi
que la date est le 21 juin et que ce club est super beau!

Super
Je serais en plein milieu de mes partiels

Old Post Jun-08-2003 09:40  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Voltneed
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
Talking

Moi ça me tente bien une ptite virée hollandaise!!!!!

Reste a voir ki suit maintenant!!!

Allez faut se motiver les jeunes là

Old Post Jun-09-2003 17:15  France
Click Here to See the Profile for Voltneed Click here to Send Voltneed a Private Message Add Voltneed to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

msn ben mais moi suis super chaud pour le matrixx.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-09-2003 17:47  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 2 petites soirées à venir en club...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThree [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDEADBEATS - HUMDRUM [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:25.

Forum Rules: