Registered: Nov 2000
Det var juh Techno så det kanske inte är något vi diggar ändå..om ni inte diggar techno förstås
Tycker dock det är diskutabelt om man ska blockera en väg och kasta sten på polisen för att dansa...skulle själv aldrig göra det. Inget emot illegala fester eftersom det är så svårt att få en laglig men att det drabbar andra är inte rätt tycker jag...
Hoppas dom har det kul där nere iaf
Aug-16-2002 16:12
x-dream
Kurai is my slave!
Damn nice party......
Aug-16-2002 19:50
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
mind: du vet att tidningarna inte ens kan skilja på house å trance va?
dom lär nog spela en del trance också
[edit]
om det e nån som kan franska så kolla in http://www.ttckrew.org/
verkar finnas en del info om festen där...det finns nått som verkar va en raport från teknival 2002 som gick i april iaf...
batteries not included.
- dave
Aug-16-2002 20:29
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by Vizay
mind: du vet att tidningarna inte ens kan skilja på house å trance va?
Så sant så sant...men det är väl inte så vanligt att man lirar trance på rave väl? I så fall är det Goa/Psy trance?
Aug-17-2002 09:16
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Men sedan maj finns en ny fransk lag som kraftigt kringskär möjligheten att ordna ravepartyn. Bland annat kan musikanläggningar beslagtas.
typiskt
Aug-17-2002 13:02
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
mind: återigen...dom kallar det ravefest för dom dom har hört något om att ravemusik e sån där musik med dunkande bas å andra konstiga ljud.....förstår du vart jag vill komma?
läste iofs lite på dom där franska sidorna å det verkade som om det var techno å liknande sdom spelade iaf men jag vill vilkförbannat få fram det jag vill säga om medierna å hur dom generaliserar