|
מה זה רק 11?!?!?!?!
קיבינימאט
איפה המשאית של העמק 51
חחחחחחחחחחחח
אבל ראסמי איך 99 לא מוציאים משאית
צריך קצת עידן גוטמן
מה שבטוח אני לא מתקרב למשאית של ה
FFF
אחרי מה שהיה לי אתמול
אני בעד שנעשה שם פגישה של כל ה
TAs
ונתנחל באיזה משאית מה את אומרים?
___________________

SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!
|